AndroidHealthClinic

Calorieën in de avond

Bezoekers in dit topic

jeffrey woortman

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2015
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%

Je hoort van veel mensen (meestal mensen zonder enig verstand van voeding)dat als je veel eet in de avond dat dat snel opgeslagen word als vet.

Maar ik dacht dat dat niet kon zolang je maar niet boven je calorieën verbruik zit.

Klopt dit?
 
In de avond of ochtend eten maakt niet uit. Veel mensen denken dat je tijdens het slapen geen calorien verbrand. De werkelijkheid is dat je dan soms zelfs meer verbrand dan als je wakker bent.

Dus tijdstip maakt niet uit
 
In de avond of ochtend eten maakt niet uit. Veel mensen denken dat je tijdens het slapen geen calorien verbrand. De werkelijkheid is dat je dan soms zelfs meer verbrand dan als je wakker bent.

Dus tijdstip maakt niet uit
Wat.jpg
 

Je hoort van veel mensen (meestal mensen zonder enig verstand van voeding)dat als je veel eet in de avond dat dat snel opgeslagen word als vet.

Maar ik dacht dat dat niet kon zolang je maar niet boven je calorieën verbruik zit.

Klopt dit?
Dus je weet dat ze er geen verstand van hebben, maar je vindt het aannemelijk genoeg dat het je misschien wel wat lijkt en je daarom maar een topic hier opent? Is dat tussen haakjes dan om jezelf in te dekken voor als het een domme vraag is die al 1000x is behandeld?
 
Ik ben vast niet de enige die zich ergert aan :

Hey <x> is retarded maar hij beweert <y>, wat vinden jullie?
 
Hoi Galen mijn vriend wil gaan kuren, wat raad jij hem aan?

Ik wil ff benadrukken dat het niet voor mezelf is!
 
nee dit klopt niet, tijdstip maakt niks uit
 
Hoewel je wel het beste je eiwit inname kan verspreiden over de dag. Er zijn aanwijzingen dat dit beter is, maar dat hoeft niet per se zo te zijn.

Beste formule is dus:

Hoeveel eiwitten wil ik eten / hoe vaak per dag kan ik eten

;)

Als je echt maar 2x eet op een dag is het niet per see erg om dan alle eiwitten te delen door 2, maar het is mogelijk beter om het te spreiden over 4-5 keer.

Ikzelf eet 4-5 keer op een dag en in totaal ongeveer 150gram eiwitten.
 
Ik ben vast niet de enige die zich ergert aan :

Hey <x> is retarded maar hij beweert <y>, wat vinden jullie?
Hey Skatermarvin beweert dat je van zuivel een dikke huid krijgt wat vind jij?
:trollface:
 
Laatst bewerkt:
Hey Skatermarvin beweert dat je van zuivel een dikke huid krijgt wat vind jij?
:trollface:
Wesley Vissers confirmed...en zo waren er nog wel een aantal die het wisten te bevestigen op Bodybuilding United gisteren..

Dat het bij jou toevallig niet het geval is zal wel met 'genen' te maken hebben..:trollface:
 
Ik ben vast niet de enige die zich ergert aan :

Hey <x> is retarded maar hij beweert <y>, wat vinden jullie?
Je kunt ook voor <x> direct fiezefur invullen.
 
Hoewel je wel het beste je eiwit inname kan verspreiden over de dag. Er zijn aanwijzingen dat dit beter is, maar dat hoeft niet per se zo te zijn.

Beste formule is dus:

Hoeveel eiwitten wil ik eten / hoe vaak per dag kan ik eten

;)

Als je echt maar 2x eet op een dag is het niet per see erg om dan alle eiwitten te delen door 2, maar het is mogelijk beter om het te spreiden over 4-5 keer.

Ikzelf eet 4-5 keer op een dag en in totaal ongeveer 150gram eiwitten.
En je weegt 87 kg? Pls go.
 
Wesley Vissers confirmed...en zo waren er nog wel een aantal die het wisten te bevestigen op Bodybuilding United gisteren..

Dat het bij jou toevallig niet het geval is zal wel met 'genen' te maken hebben..:trollface:
Not sure if trolling.
 
Can confirm, 4 liter chocomel geeft me een dikke huid.
 
Eelt ook.

Wat in zuivel zorgt voor een dikke huid? En wat is een dikke huid?...
 
Back
Naar boven