Fitness Seller

Calorieën (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maatjesss

Cool Novice
Lid geworden
2 nov 2021
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
73kg
Joo,

Ik lean bulk momenteel op 3200 calorien. Dit aantal is gebaseerd op hoevaak ik in de sportschool sta. Nu voetbal ik ook nog 3x in de week, 2 training 1 wedstrijd. Zou ik deze verbrande calorieën er op de trainingsdagen bij moeten eten? Dus stel ik verbrand 500 van voetbal moet ik dan 3700 calorieën eten?
 
Lees dit nog even door

 
Lees dit nog even door

Kun je het duidelijk verwoorden, dus je zei gewoon dit eten en niks erbij eten, kom ik niet aan +200 calorieën. Dat bedoel je toch?
 
Bovenstaande zei je in augustus 2022


Dit zeg je nu

In beide topics (en zo zijn er nog een paar... )
Staat
Aankomen = meer eten.

Je bent 22. Denk dat dit wel duidelijk is toch :rolleyes:
Maar dat vroeg ik niet, ik vraag me af of ik die calorieën erboven op moeten eten
 
Ook al voetbal je elke dag. Wil je aankomem eet je meer dan voorheen, wil je afvallen eet je minder. Ga je nog vaker voetballen, verbrand je meer, dus ga je afvallen ipv gainen
 
Ook al voetbal je elke dag. Wil je aankomem eet je meer dan voorheen, wil je afvallen eet je minder. Ga je nog vaker voetballen, verbrand je meer, dus ga je afvallen ipv gainen
Bedankt, dan ga ik die calorieën erbij eten.
Nog een vraag, is het verstandiger die verbrande calorieën over 7 dagen in de week te verspreiden of om op de trainingsdag eten?
 
Bedankt, dan ga ik die calorieën erbij eten.
Nog een vraag, is het verstandiger die verbrande calorieën over 7 dagen in de week te verspreiden of om op de trainingsdag eten?
Op de dag gewoon.
 
Stel je eet Kcal hoeveelheid X maar je wilt aankomen en dit gebeurd niet. Ongeacht je bewegingsfactor. Dan is Kcal hoeveelheid X dus te weinig, dit verhoog je dan licht zeg 100 tot 200kcal zodat X gaat naar Z en als Z er voor zorgt dat je gewicht op de correcte manier omhoog gaat zoals beoogd dan is Z dus je nieuwe X .
 
Stel je eet Kcal hoeveelheid X maar je wilt aankomen en dit gebeurd niet. Ongeacht je bewegingsfactor. Dan is Kcal hoeveelheid X dus te weinig, dit verhoog je dan licht zeg 100 tot 200kcal zodat X gaat naar Z en als Z er voor zorgt dat je gewicht op de correcte manier omhoog gaat zoals beoogd dan is Z dus je nieuwe X .

Maar stel dat Z er niet voor zorgt dat je aankomt en je verhoogt wederom met 200 kcals. Gaat Z dan naar A en is Z dan de nieuwe X?
 
Precies!
 
Back
Naar boven