its not like that.. kijk in die eerste jaar dat ik ben afgevallen is het allemaal onder controle geweest met dietiste etc. en ik had een heel goed dieet met gewoon bruin brood in de ochtend ochtend en lunch en in de avond gewoon warm eten en fruit tussendoor.. die 40 kilo ben ik ermee afgevallen maar toen heb ik een jaar stilgestaan (dat was zonder controle enzo maar wel zelfde dieet) ..op een gegeven moment werd dat me teveel want je traint nog steeds evenveel en je houdt je aan je dieet maar je valt niet meer af terwijl ik nog 20 ofzo moest.. dan werkt dat frusterend..
dus ik ben steeds minder gaan eten en dat helpte om af te vallen.. ik ben dus 10 kilo afgevallen daarna en ik wil nog 10 eraf hebben.. zodra deze kilos eraf heb ga ik weer me gewone eetgewoontes oppakken want ik kan er wel gemakkelijk mee op gewicht blijven..deze periode is eigelijk heel erg zwaar voor me maar ik MOET EN ZAL die laatste 10 kilos eraf gooien..ik ben 20 dus nog jong en ik wil ook geleefd hebben zonder vet op me lichaam..klinkt misschien raar maar het moet van mezelf gewoon .. het is ook een beetje omdat de dokters altijd tegen mij hebben gezegd: dun zal je nooit worden want dat kan niet..om te bewijzen dat het wel kan en ook een beetje voormezelf want ik voel me zelf ook heerlijk als ik getraind heb en weinig eet.. het enige nadeel is dus dat ik soms een beetje duizelig ben. (wetende dat dit ook wel dodelijk kan zijn of hele nare gevolge ga ik door omdat het gewoon moet :S ;wilskracht ofzo

)
maar wat ook gebeurd is dat ik doordeweeks veel buite de deur ben dus ik eet bijna nix en train wel.. maar in de weekende ben ik wel veel thuis en dan beginne de vreetbuien (wel gezonde sjit)
veeeeeeel fruit en cornflakes en bruinbrood enzo.. en dan zit ik helemaal vol en dan train ik t doordeweeks weer weg ofzo en meer. (kilos)
ik heb ook iets heeeeeeel erg vreemds..als ik weinig eet..val ik heeeeel snel af..als ik wat eet kom ik heeeeeel snel bij :'(
ik heb van maandag tot vrijdag dus alleen rijstwafels en fruit gegeten tot zaterdag en ik was precies 5 kilo afgevallen of je het wilt geloven of niet (zelfde wegschaal en kleding)
ik was zaterdag jarig dus heb in de avond best veel gegete..maar ik was dan ook op zondag direct (vandaag dus) 2kilo aangekomen.. tis echt vervelend in de situatie waar ik nu zit maar wat ik probeer te doen is nu ff gebruik maken van het feit dat ik zo snel afval en die 10 kilos in enkele weken kwijtraken.. en dan me eten langzaam opbouwen zodat me lichaam eraan went en de stoffwisseling ook weer normaal word en dat ik met een normaal eetpatroon op een gezond gewicht kan blijven.
pfieuw levensverhaal druit gegooit.. excuse me for typos