Fitness Seller

Calorieoverschot vraag

Bezoekers in dit topic

Idd. Die berekeningen zijn allemaal goed en wel. Maar uiteindelijk maar een soort van guideline om te beginnen. Gewoon testen en per 2 weken aanpassen is the way to go ;)

True maar dan moet je wel iig het aantal Kcal's inzichtelijk hebben toch.
Anders valt er (zonder referentiepunt) ook niets aan te passen.
 
True maar dan moet je wel iig het aantal Kcal's inzichtelijk hebben toch.
Anders valt er (zonder referentiepunt) ook niets aan te passen.

Tja. Macro's tracken is allemaal goed en wel. Maar het moet uiteindelijk allemaal niet zo moeilijk zijn. Als je een pak rijst met een kipfilet eet bv, en de dag erop ga je bulken en eet je anderhalf
pak rijst met anderhalve kipfilet, track je niks, maar weet je wel dat je gaat aankomen.
 
Ts schrijft immers:

Ja ik heb echt geen idee wat mn onderhoudsbehoefte is,

Dus heeft hij geen referentiepunt, dus dan doe je maar wat.

Maar goed:

Good luck with it !

Met alle respect overigens voor jullie hoor Robke78 en DiSTuRBeD
 
Ts schrijft immers:



Dus heeft hij geen referentiepunt, dus dan doe je maar wat.

Maar goed:

Good luck with it !

Met alle respect overigens voor jullie hoor Robke78 en DiSTuRBeD

TS schrijft ook dat hij alles tracked met MyFitnessPall. En dit gedurende al een hele tijd ;)
 
Ts schrijft immers:



Dus heeft hij geen referentiepunt, dus dan doe je maar wat.

Maar goed:

Good luck with it !

Met alle respect overigens voor jullie hoor Robke78 en DiSTuRBeD

En veel moeite dat het is om dit even te berekenen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Tja. Macro's tracken is allemaal goed en wel. Maar het moet uiteindelijk allemaal niet zo moeilijk zijn. Als je een pak rijst met een kipfilet eet bv, en de dag erop ga je bulken en eet je anderhalf
pak rijst met anderhalve kipfilet, track je niks, maar weet je wel dat je gaat aankomen.

Ja okay, das waar maar dan moet je wel iig exact alles afwegen lijkt me.
Ik zou zeggen om accuraat (en doortastender ook op de langere termijn) te werk te gaan is het handiger om het anders aan te pakken.
 
Ja okay, das waar maar dan moet je wel iig exact alles afwegen lijkt me.
Ik zou zeggen om accuraat (en doortastender ook op de langere termijn) te werk te gaan is het handiger om het anders aan te pakken.

Vind ik ook. Het klinkt bij TS te veel op gokken en gissen.
 
TS schrijft ook dat hij alles tracked met MyFitnessPall. En dit gedurende al een hele tijd ;)

Ja maar schijnbaar doet ie dat toch niet echt en trouw anders zou hij ook wel weten wat zijn onderhoud is :)
 
TS schrijft ook dat hij alles tracked met MyFitnessPall. En dit gedurende al een hele tijd ;)

Tss schrijven en ook daadwerkelijk doen is een serieus verschil.
 
Back
Naar boven