AndroidHealthClinic

Calum von Moger updates topic

Bezoekers in dit topic

Toekomstige Mr.O?
 
Ziet er off season stuk bruter uit.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

 
Calum gaat helemaal nooit meedoen aan de O, of hij het zou halen? Geen idee, maar heeft al aangegeven dat hij respect heeft voor de grote jongens maar hij het niet mooi vindt en het meer een freakshow vindt.
 
Geen idee, maar heeft al aangegeven dat hij respect heeft voor de grote jongens maar hij het niet mooi vindt en het meer een freakshow vindt.

Als je hem vergelijkt met 2 jaar geleden, gaat hij ook die kant op.
Langzaam weliswaar, maar hij lijkt minder op zijn idool Arnold als dat hij zelf zou willen qua verhoudingen.
Ook al is zijn taille nog wel mooi, ik vind de verhoudingen minder mooi worden.
 
Als je hem vergelijkt met 2 jaar geleden, gaat hij ook die kant op.
Langzaam weliswaar, maar hij lijkt minder op zijn idool Arnold als dat hij zelf zou willen qua verhoudingen.
Ook al is zijn taille nog wel mooi, ik vind de verhoudingen minder mooi worden.

Hij geeft juist aan dat hij die vergelijking (met Arnold) wat zat wordt.
 
Hij geeft juist aan dat hij die vergelijking (met Arnold) wat zat wordt.

Geloof je het zelf?

Heel social media volgooien met vergelijkings foto's en dan zeggen dat je de vergelijking zat bent?
Goed toneelspel.

Binnen 3 jaar wordt die vergelijking niet meer gemaakt als hij zo doorgroeit.
Dan kan hij opgelucht ademhalen.
 
Geloof je het zelf?

Heel social media volgooien met vergelijkings foto's en dan zeggen dat je de vergelijking zat bent?
Goed toneelspel.

Binnen 3 jaar wordt die vergelijking niet meer gemaakt als hij zo doorgroeit.
Dan kan hij opgelucht ademhalen.

Ja, geloof best dat hij er moe van wordt. En bovendien geloof ik iemand die ik hoor praten en over wie het zelf gaat dan een member op een forum. En waar gooit hij dan zijn social media vol met arnold?
 
Ja, geloof best dat hij er moe van wordt. En bovendien geloof ik iemand die ik hoor praten en over wie het zelf gaat dan een member op een forum. En waar gooit hij dan zijn social media vol met arnold?
Facebook, maandelijks wel 1-3 Arnold thingies.
 
Facebook, maandelijks wel 1-3 Arnold thingies.

Oh, ik volg 'm niet op facebook. Dan nog staat een foto van het boegbeeld van bodybuilding delen op social media nog niet garant voor vergeleken worden met iemand of willen zijn zoals iemand. Ik denk ook dat wanneer je naam probeert te maken in een industrie, je niet in de schaduw wil staan van iemand.
 
Back
Naar boven