AndroidHealthClinic

Calum von Moger updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Duh, ik zeg toch nergens dat hij dat met opzet voor de volgers deed?

Hij heeft die knieblessure gezocht door een onnodig risico te nemen.

Een man van zijn omvang is niet gemaakt om op die manier zo een klif af te dalen. Een stunt die hij wou doen voor de volgers en waar hij de gevolgen van heeft moeten dragen.

Alles moet je hier uitleggen :roflol:

De scheur aan zijn biceps was verrassender en kan je hem weinig schuld geven IMO
Dat noemt entertainment. Kijk naar die 2 youtubers van Area 51... Die mensen proberen ook gewoon zoveel mogelijk geld binnen te schrapen voor het te laat is en bij hun door risico's te nemen.
 
Dat noemt entertainment. Kijk naar die 2 youtubers van Area 51... Die mensen proberen ook gewoon zoveel mogelijk geld binnen te schrapen voor het te laat is en bij hun door risico's te nemen.

Die biceps tear had ik te doen met hem, die knieblessure vond ik oerdom. Maar idd: risicos worden genomen om interessante content te bieden.

Je zegt het dus zelf: alles voor de volgers.
 
Ik.volg het allemaal niet meer.
 
En wellicht een vleugje 'special supplements'.

Ja, natuurlijk gebruikt hij. Wat precies en hoeveel zal altijd speculatie blijven.
Maar er zullen genoeg mensen zijn, ook op dit forum, die met meer gear, gh of slin een minder goed fysiek neer weten te zetten.
Als het cirkeltje rond is komt het altijd terug op genen. Net als Las Vegas dit weekend, enkel de besten zullen de wereldtop bereiken, anders zou iedereen die keihard traint flinke gear pakt de nieuwe Mr. O kunnen worden, maar we weten allemaal dat dit maar voor een handjevol mensen is weggelegd.
 
Ze gebruiken uiteraard allemaal op dat niveau.

Maar echt verbazend goede genen als hij zo weinig vet aanzet zonder voedingsschema. Om jaloers op te zijn :D
 
Ze gebruiken uiteraard allemaal op dat niveau.

Maar echt verbazend goede genen als hij zo weinig vet aanzet zonder voedingsschema. Om jaloers op te zijn :D

Denk dat je dat allemaal wel met een korrel zout moet nemen.

Als hij een schema volgt voor zijn gear, dan volgt hij ook heus wel een schema voor zijn voeding.

Het is gewoon een beetje een aandachtszieke vent heb ik het idee.
 
Denk dat hij hier voornamelijk mee weg kwam omdat het niveau op zijn wedstrijden gewoon bedroevend was. Blies letterlijk iedereen van het podium met een shape die voor zijn doen gewoon slecht was.
Vraag me ook af of hij überhaupt nog van plan is om een keer het podium op te gaan.
 
Denk dat hij hier voornamelijk mee weg kwam omdat het niveau op zijn wedstrijden gewoon bedroevend was. Blies letterlijk iedereen van het podium met een shape die voor zijn doen gewoon slecht was.
Vraag me ook af of hij überhaupt nog van plan is om een keer het podium op te gaan.
Volgens mij zei hij dat hij bewust een wedstrijd mee deed die hij 100% zeker ging winnen.
 
Hij heeft die knieblessure gezocht door een onnodig risico te nemen.

Een man van zijn omvang is niet gemaakt om op die manier zo een klif af te dalen. Een stunt die hij wou doen voor de volgers en waar hij de gevolgen van heeft moeten dragen.

Volgens mij schoot er een lijn los waardoor hij in een keer omdraaide.
Dat kun je hem moeilijk kwalijk nemen.

Ik heb met bijna 100 kilo ook dit soort dingen gedaan bij Defensie. Dan kan er ook een lijn knappen en kan ik op mijn kop hangen.
 
Docu van hem staat op Netflix.. Lijkt mij echt een sympathieke gast!
 
Ik vond 'm altijd heel dom overkomen in bepaalde opzichten, maar in z'n docu gelukkig een wat serieuzere kant gezien van Calum.
 
Had ik ook inderdaad. En ik vind het echt bizar hoe goed hij is terug gekomen! (op zijn insta afgaand)
 
Ik vond 'm altijd heel dom overkomen in bepaalde opzichten, maar in z'n docu gelukkig een wat serieuzere kant gezien van Calum.

Haha, vind ik nog steeds. Wel enorm sympathiek.
 
Oh damn die docu helemaal nog niet gezien, wist niet dat die op netflix staat.
Zal em eens kijken. Ben ook benieuwd naar die film van Priest, al aantal stukjes van gezien
 
Oh damn die docu helemaal nog niet gezien, wist niet dat die op netflix staat.
Zal em eens kijken. Ben ook benieuwd naar die film van Priest, al aantal stukjes van gezien

Neem aan dat je moet betalen om die video te zien?
 
Neem aan dat je moet betalen om die video te zien?

Geloof t wel ja maar was dat niet met die van Calum eerst ook zo? of heb ik het mis.
Er zijn wel korte filmpjes van die van Priest te kijken op youtube, 2 minuten each ongeveer
 
Sommige komen naar Netflix Nederland, sommige helaas niet. Het verbaasde me dat Calum op Netflix Nederland stond eigenlijk
 
Calum heeft een veel grotere fanbase dan Lee Priest, zeker onder de Netflix gebruikers. Kleine kans dat 'ie op Netflix komt lijkt me zo.
 
Ik heb de docu over Calum ook bekeken op Netflix. Het lijkt mij een ontzettend sympathiek persoon en ook een heel harde werker. Prachtig fysiek ook, de metamorfoses die hij op korte tijd kan ondergaan zijn zeker indrukwekkend. De docu zelf vond ik wel een beetje langdradig en saai.
 
Ik vond 'm altijd heel dom overkomen in bepaalde opzichten, maar in z'n docu gelukkig een wat serieuzere kant gezien van Calum.

Hij is waarschijnlijk zwakbegaafd. Het ongeluk bij het abseilen gebeurde omdat hij de instructies (achteroverhangen, benen hoog en voeten vlak tegen de rotswand) niet opvolgde...
 
Back
Naar boven