Fitness Seller

Cambridge dieet

Bezoekers in dit topic

denizlim

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2011
Berichten
298
Waardering
7
Lengte
1m85
Massa
81kg
Heeft iemand ervaring met DIT dieet? zoja, kun je me dan want inhoudelijk over deze dieet vertellen, hoe ziet zo'n voedingsschema eruit, en is het elke dag dezelfde eten, of is het variërend om de dag. En wat zijn je resultaten van DIT dieet?
Is DIT dieet ook een aanrader?
 
Laatst bewerkt:
Dit, niet deze
 
is gewoon een vorm van crash dieet niet echt aan te raden dus je zal uiteindelijk wel al je vitaminen en mineralen via deze producten binnenkrijgen maar maar je zal veel te weinig binnen krijgen waardoor je ook spiermassa kwijt zult raken

geen aanrader dus
 
hmmm.
 
ik ken een chick die t gebruikt,
is per shake 500kal die je eenmaal per dag drinkt ofzo, dan krijg je savonds nog een papje er bij. zware crash dieet.
schijnt nu hip te zijn bij uggs dragende piggies.
wel jezelf uithongeren de hele dag om af te vallen, maar 3 of 4 x een gezonde (magere) maaltijd inplannen, ho maar :)
retards
 
ik ken een chick die t gebruikt,
is per shake 500kal die je eenmaal per dag drinkt ofzo, dan krijg je savonds nog een papje er bij. zware crash dieet.
schijnt nu hip te zijn bij uggs dragende piggies.
wel jezelf uithongeren de hele dag om af te vallen, maar 3 of 4 x een gezonde (magere) maaltijd inplannen, ho maar :)
retards


Ik wil enkel snel afvallen naar 85- kilo, weeg nu 95+, niet voor de chicks ofzo, maar omdat ik in 2 maanden tijd 15 kilo aangekomen ben...
 
Ik wil enkel snel afvallen naar 85- kilo, weeg nu 95+, niet voor de chicks ofzo, maar omdat ik in 2 maanden tijd 15 kilo aangekomen ben...

Gewoon een dieet doen met voldoende eiwitten (ik schat 200gr voor jou gewicht) en laag carbs, icm cardio smelt t vet zo weg. neem er nog een ECA stack bij en gaan met die banaan moruk
 
Gewoon een dieet doen met voldoende eiwitten (ik schat 200gr voor jou gewicht) en laag carbs, icm cardio smelt t vet zo weg. neem er nog een ECA stack bij en gaan met die banaan moruk

Ik heb al zo'n cut schema, maar ik vind het lastig om eraan te wennen het lukt maar niet.
 
Back
Naar boven