AndroidHealthClinic

camenbert...... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi ik was laatst bij een vriend van me en toen hadden ze daar camenbert.. das dus kaas met een laagje geharde melk eromheen...


errgggg lekker dus ! maar ik las de verpakking maar der stond nix op over hoeveel Kalc./eiwitten enz t bevat. weet iemand of die kaas slecht is? of noujuist goed? (vet/mager? )
 
camembert 45% 100gr, 284 Kcal, 25.0g Eiwit, 1.0g Cab, 20.0g vet

camembert 50% 100gr 314 Kca ,18.0g Eiwit, 2.0g Cab, 26.0g vet.
 
viel te verwachten he, franse kaas. :)
 
lekker :p :D maar o zo vet
 
Originally posted by ErEf
lekker :p :D maar o zo vet
Jammer genoeg meestal zo met kaas. Er zijn maar enkel die geen of 1gram vet per 100g bevatten. maar daar moet je flink voor zoeken :rolleyes:
 
hmmm naja op zich kan t geen kwaad ... zon stukje camenbert eens in de paar weken :)

bv. op je vrije dag ofzo

thnx for the info
 
Originally posted by Scighera

Jammer genoeg meestal zo met kaas. Er zijn maar enkel die geen of 1gram vet per 100g bevatten. maar daar moet je flink voor zoeken :rolleyes:

en cottage cheese dan. is toch een kaas met relatief vrij weinig vet? Ik heb alle kazen eigenlijk afgezworen, vond het toch nooit echt lekker.
 
Originally posted by dandyman


en cottage cheese dan. is toch een kaas met relatief vrij weinig vet? Ik heb alle kazen eigenlijk afgezworen, vond het toch nooit echt lekker.

ik zeg ook enkele kazen

Cottage chees heeft idd iets van 0.5g vet en18g eiwit.
Hutten Kase heeft weer 12g eiwit en 4g vet
 
Originally posted by Scighera


ik zeg ook enkele kazen

Cottage chees heeft idd iets van 0.5g vet en18g eiwit.
Hutten Kase heeft weer 12g eiwit en 4g vet

jaja, maar jij meld eerder dat je daar flink voor moet zoekn, terwijl ze volgens mij gewoon in de schppen bij de supermarkt liggen en zoniet dan kan je ze altijd nog bij een kaas/notenwinkel of op de markt halen.
 
Back
Naar boven