1. Ontzet Notitie

Candito linear program

Discussie in 'Trainingsschema's en Programma's' gestart door Steks, 13 jun 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Steks

Steks Freaky Bodybuilder Karmaslet Topic Starter

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Wie is er bekend met het candito linear progam en dan met name het strength/control program?

Candito-Strength-Control-Full-Program-3.jpg

Dit is trouwens niet meer het schema zoals candito het nu adviseert, binnen de UB trainingen is de biceps oefening vervangen door een tweede upperback.

Ik ben vooral benieuwd naar goede LB oefeningen voor de optional exercises. Ik wil hier geen pure isolatie oefeningen plaatsen zoals curls en extensions. Op de strenght day wil ik denk ik split squats en nordic ham curl doen en op de control day iets als step-ups en single leg SLDL . Is dat een goed idee, of wordt dat een te grote belasting aangezien ik dan ook al 3 sets pause DL doe?

Laatst bewerkt: 14 jun 2017
  2. rob91

rob91 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.383
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    In zijn programma doet hij suggesties voor die optionele exercises. Kies die jouw voorkeur hebben.

3. Steks

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Klopt, maar dat is zomaar een lijstje met algemene beenoefeningen, ik ga gewoon proberen wat ik bedacht heb.

4. cnh

cnh Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.305
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    86kg
    Ik heb net een cyclus van zijn advanced versie gehad (die lijkt hier erg op) en ik vond extra been werk niet nodig om eerlijk te zijn. Misschien kun je romanian deadlifts en core werk doen ter bevordering van je hamstrings en het bracen

5. Steks

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Ok, ik wil soweiso mijn core trainen bij LB aangezien mijn rechterschouder wat extra aandacht nodig heeft en dat dus bij UB er extra bij komt. De control dag lijkt met al redelijk zwaar met 9 sets SQ en DL, maar op de strength dag zijn dat er maar 5, ik zal daar dan in elk geval nog wat meer werk voor mijn hamstrings en glutes bij doen want ik heb het idee dat ik daar vooral wat aandacht aan moet besteden.

6. cnh

cnh Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.305
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m92
    Massa:
    86kg
    Glutes train je met squat en deadlift wel voldoende hoor, verkijk je daar niet op ;) hamstrings zijn wel een goede om extra aandacht te geven.

7. Steks

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Vandaag de LB control dag gedaan, maar RDL na die paused squats en deadlifts gingen me niet lukken, dus maar 3 sets nordic ham curls (voor het eerst) gedaan. op de strength dag gaat RDL misschien wel lukken.

8. grenzlooz

grenzlooz Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    552
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ook niet als je jouw ego aan de kant zet en het met nog minder gewicht doet? Die RDL is geweldig voor hamstrings natuurlijk.

9. Steks

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Dan misschien wel ja, maar het was 31 graden op zolder en ik ben denk ik iets te zwaar begonnen met de paused squats en deadlifts, mijn liezen en onderrug begin ik nu goed te voelen. :D

cnh en grenzlooz vinden dit leuk.
  10. janzmeister

janzmeister Cool Novice

Leuk Bevonden:
    50
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    83kg
    Vetpercentage:
    13%
    Misschien een domme vraag, maar de compounds worden gebaseerd op een percentage van je 1RM
    Hoe bepaal je de gewichten bij je accessories? Gewoon een gewicht nemen waarmee je de opgegeven rep range haalt, hierin zit dan geen progressie?

11. Steks

Leuk Bevonden:
    3.839
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Jawel, als je 12 herhalingen kunt maken verzwaar je naar een gewicht waarmee je (minimaal) 8 herhalingen kunt doen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie