XXL Nutrition

Candito Vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chefff

Novice
Lid geworden
8 aug 2018
Berichten
11
Waardering
4
Lengte
1m80
Goedenmiddag,

Ik heb even een vraag met betrekking op de ''deload-week'' in ''Candito 6 week strenght''.
Er worden 3 opties gegeven voor de 6e week van het schema.
Namelijk:

1. Skip Week 6. Just use projected one rep max from last week's 1-4 rep set. Start next cycle.
2. Use projected max for next cycle, but take a deload week (repeat week 1 but skip last upper workout).
3. Take this 6th week to actually find your 1 rep max. Then either deload or start new cycle.

Het gaat eigenlijk om de 2e optie. Er wordt aangegeven een deload te kunnen doen door week 1 van het schema te herhalen en daar de 5e workout niet te doen.

Is het dan zo dat als je dit doet je daarna direct doorgaat naar week 2? Of wordt er wel bedoeld dat je dus na de deload-week alsnog begint met week 1. (En dan dus wel alle 5 de workouts te doen)

Alvast bedankt voor de hulp,
Cheff :rolleyes:
 
Zoals ik het interpreteer deload week zonder de laatste ub, en dan opnieuw beginnen (dus week 1). Maar het is ook een optie om gewoon opnieuw te beginnen zonder deload week. Beetje luisteren naar je lichaam. Als jij je nog top voelt, zou ik niet onnodig een week rust nemen. Week 1 is niet echt heel intens.
 
Oke, ik ben bijna bij week 5 nu. Het voelt allemaal nog goed, dus ik denk dan ook dat ik zonder deload gewoon opnieuw begin in week 1.
Week 6 dus ook geen max-rep week. Maar gewoon opnieuw!:D
 
Back
Naar boven