XXL Nutrition

Can't get no satisfaction

Bezoekers in dit topic

ben al een week en meer ziek, heb niet kunnen trainen sinds vorige week dinsdag. ook heel slecht gegeten, dus hier zit mijn fysiek in een dal.

vandaag al wat beter gevoeld, en zou graag volgende week weer keihard gaan. al zal een deel van mijn kracht verloren gegaan zijn samen met wat spiermassa.

dus heb ik vandaag en hopelijk ook morgen een "wen je lichaam terug aan het ijzer"-training gedaan, fullbody met heel licht gewicht.

Training vrijdag 7 mei

squat
4x8xlightweight
bench press
4x10xlightweight
deadlift
4x6xlightweight
military press
3x10xlightweight
lat pulldown wide grip to chest
4x10xlightweight
standing calf raise

4x10xlightweight


en hopelijk ben ik snel genezen, zat keihard te hoesten tijdens training :o hopelijk zal het volgende week over zijn
 
tweede wennings-training, morgen rust, en hopelijk maandag weer keihard er tegen aan.

Training zaterdag 8 mei
full body

leg press
4x10xlightweight
bent over row
4x10xlightweight
dumbbell bench press
4x10xlightweight
dumbbell shoulder press
3x10xlightweight
lat pulldown onderhandse greep
3x10xlightweight
standing calf raise
3x10xlightweight

en nog 15min cardio voor conditie
 
eerste training sinds ziekte, nog altijd beetje ziek, dus gewicht zal laag liggen, ook omdat ik wat kracht verloren ben natuurlijk

Training maandag 10 mei

borst

bench press


20x20kg
10x40kg
8x60kg
10x60kg
8x60kg
7x60kg

flat dumbbell press

8x18kg
8x22kg
8x22kg
7x22kg

incline bench press (smith)
gewicht excl bar

10x40kg
5x50kg
8x40kg
8x40kg

cable bent over flys

12x20kg
10x25kg
9x25kg
11x20kg

en nog 15min op de crosstrainer voor conditie


commentaar : was echt leeg en futloos na laatste oefening, en zat heel de tijd te hoesten. maar toch blij dat ik heb kunnen trainen !
 
blessure is weggegaan, hopelijk blijft het weg. net uit een week ziekte en eerste keer benen sinds 2 maand ofzo, dus gewicht zal laag zijn, maar dat ga ik proberen te veranderen komende weken

training dinsdag 11 mei

benen

squat

10x30kg
8x60kg
8x80kg
8x80kg
6x90kg
8x70kg

leg curl sueprset leg extension

15x30kg -- 15x30kg
12x40kg -- 15x40kg => burn those quads
12x45kg -- 12x50kg

leg press 45degree plate loaded

10x70kg
10x110kg
8x140kg
10x140kg
12x110kg

=> quads waren leeg

standing calf raise

12x60kg
10x70kg
9x75kg
9x75kg


commentaar : rust tussen sets was heel laag (~1min), dus conditie begint zich goed op te bouwen. maar overal tevreden van deze training
 
Training woensdag 12 mei
rug

eens een nieuwe techniek voor de BoR toegepast om meer ROM te hebben, dus barbell vanaf vloer, meer door de knieen gaan en romp horizontaal. dit voel je toch echt wel in je rug, zalig !

bent over rows

20x20kg
12x40kg
10x50kg
10x60kg
9x60kg
10x50kg


T-bars
gewicht excl bar

12x20kg
12x40kg
10x40kg
15x30kg => leek echt ofdat ik met een lege stang aan het werken was hiermee, maar was maar 10kg verschil, echt bizar


lat pulldown close grip to chest


10x60kg
10x50kg
10x60kg
10x60kg => alles geven


lat pulldown wide grip to chest


10x55kg
10x60kg
10x60kg
=> rug is leeg

dan nog 15min op de crosstrainer voor conditie


commentaar : geen slechte training, wel zwaar ! gewicht lag lager dan verwacht, echt k*t wat een weekje ziekte met je kan doen.
 
Die week ziek hakt er wel inderdaad.
Na een paar dagen goed eten is je glycogeen weer aangevuld, en zal je meteen weer op je oude niveau zitten.
 
Die week ziek hakt er wel inderdaad.
Na een paar dagen goed eten is je glycogeen weer aangevuld, en zal je meteen weer op je oude niveau zitten.

idd, hopelijk is dat volgende week !
 
beterschap kerel!!! ziek zijn zuigt
 
Ja idd beterschap. Verder wel nette trainingen, misschien is het zinvol op chinn ups and pull ups te doen bij je rugtraining. En dan later op het einde van je rugtraining pull downs om het af te maken, of straight arm pulldowns voor je lats.
Verder succes
 
beterschap kerel!!! ziek zijn zuigt
thanks
Ja idd beterschap. Verder wel nette trainingen, misschien is het zinvol op chinn ups and pull ups te doen bij je rugtraining. En dan later op het einde van je rugtraining pull downs om het af te maken, of straight arm pulldowns voor je lats.
Verder succes
pull-ups en chin-ups zijn mijn grootste vijand, heb het al zoveel keer geprobeerd, en heb er altijd een heel slecht gevoel aan over-gehouden.

dus in de nabije toekomst zullen ze er nog niet bij zitten.
 
Training vrijdag 14 mei
schouders

shoulder press (smith)
gewicht excl bar

(behind the neck)
10x20kg
10x20kg
10x30kg
(front)
10x40kg
8x40kg

dumbbell shoulder press

10x18kg
10x20kg
10x22kg
9x22kg

upright row

12x20kg
11x35kg
10x35kg

seated dumbbell lateral raises

12x8kg
.. x 10kg => tot failure, niet geteld, tussen de 6-12
.. x 10kg => same

seated bent over dumbbell raise

15x8kg vond het niet zo goed voor de rug, dan maar iets anders

reverse flys (machine)


12x30kg
11x30kg

barbell shruggs

6x100kg
8x80kg
12x60kg
10x60kg

en dan nog 20min cardio.


commentaar : had heel veel energie, zeker een goeie training, alleen gewicht lag iets te laag naar mijn goesting, maar dat zal gauw weer normaal moeten zijn hopelijk ;) ! morgen armen, zondag wat hevige cardio.
prettig weekend iedereen
 
korte en geen intensieve training vandaag omdat ik gewoon niet veel energie had en niet zo goed voelde, het is wel de 5e dag dat ik train deze week, dus is het wat normaal om energieloos te voelen

Training zaterdag 15 mei
armen

close grip bench


12x40kg
10x50kg
9x60kg
7x60kg
6x60kg

alternating dumbbell curls

10x12kg
8x14kg
8x14kg
8x14kg

alternating hammer curls

8x14kg
8x14kg
8x14kg

cable pushdown

15x50kg
15x55kg
12x55kg

cable curls

15x25kg
13x30kg
12x30kg


commentaar : leeg, wil slapen. nu 2 dagen rust, hopelijk dinsdag volgende training
 
training hervat de 21e juni

tot dan is het keihard blokken voor kinesitherapie diploma eerste jaar
 
Jammer dat je niet een gaatje kan vinden om toch 2/3x per week een fullbody te knallen.
Veel succes met het studeren!
 
Jammer dat je niet een gaatje kan vinden om toch 2/3x per week een fullbody te knallen.
Veel succes met het studeren!

eerlijk gezegd kan ik wel, maar dan zijn er bijkomende problemen,
zoals ,
- toch niet deftig kunnen eten
- achter training helemaal kapot zijn en daarbij ook helemaal geen goesting om verder te studeren

dus dan maar eventjes wachten, maar hierna wordt het weer keihard knallen. motivatie stapelt zich op na elke dag niet trainen, en lichaam herstelt van alle kleine blessurtjes. plus in de vakantie zal ik een trainings partner hebben => volledig tot failure bij elke set, kan niet wachten voor een walgelijke rebound.

anyway bedankt, en keep up the good work in the gym, je gaat er hard aan toe met kwarkie en co :D
 
Veel succes met het blokken makker! :)
 
examens gedaan !

maandag begin training, zal me zondag wegen,
en eens zien hoeveel massa ik met een rebound in ongeveer een goeie maand er terug op kan plakken

want augustus zijn het herexamens, en ik weet dat ik er toch een paar zal hebben, maar natuurlijk niet zo veel/zwaar als juni

trainingen worden met trainings-partner gedaan deze zomer, dus ik ga proberen bijna elke set tot failure te gaan. ik heb er zin in ! :cool:

tot maandag
 
veel succes met de rebound kerel - ziek zijn zuigt als bb je hobby is :P
 
veel succes met de rebound kerel - ziek zijn zuigt als bb je hobby is :P

thnx,

net gewogen 84kg .. dus 7kg verloren in een maandje :rolleyes:
doel augustus : een stevige 90kg

morgen eerste training, verwacht ook dat er heel wat kracht weg zal zijn, dus verwcht geen al te grote cijfers :D
 
dat heb je zo weer terug, die kilo vliegen er weer op binnen een paar weken!
 
Back
Naar boven