MuscleMeat

Caps lock (1 bezoeker)

Handig ding die Caps loch knop!

  • Ja zeker, gebruik hem regelmatig!

    Stemmen: 9 34,6%
  • Oprotten met dat kloteding!

    Stemmen: 17 65,4%

  • Totaal stemmers
    26

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Wie ergert zich nog meer aan dat tyfus ding? Hoe vaak kijk je niet naar je scherm en zie je dat je een PAAR ZINNEN HEBT ZITTEN SCHREEUWEN! En hoe vaak gebruik je hem nou wel expres eigenlijk? Totaal overbodige toets met meer nadelen dan voordelen.

Vind jij hem handig?
 
Geen last van eigenlijk, dat zie je gelijk.
 
T Heeft Schijnbaar Ook Een Hekel Aan Caps, Aangezien Deze Zin Helemaal In Caps Getypt Was ;)
 
Ik erger me vaker aan de Insert toets :o
 
Uh nee, geen last van eigenlijk :P Ik kijk ook naar het scherm als ik typ, en niet naar het toetsenboard, denk dat dat wel scheelt.
 
Geen last van, blind typen is een kunst, volg de tip van Loo maar op :P
 
Ik kijk ook altijd naar het scherm.. dan merk je het wel direct als ALLES OPEENS IN HOOFDLETTERS STAAT.. :rolleyes:

Kan je wel blindtypen Zelda? :rolleyes:
 
1 Vingertypen Is De Bom!! Capslocken Maar! WEL HANDIG DIE BREEZERFUNCTIE OP DBB TROUWENS! DIE NIET MEER WERKT ALS JE GAAT EDITEN ZIE IK NU!
 
1 Vingertypen Is De Bom!! Capslocken Maar! WEL HANDIG DIE BREEZERFUNCTIE OP DBB TROUWENS! DIE NIET MEER WERKT ALS JE GAAT EDITEN ZIE IK NU!

en als ik je quote?

edit: dan doet ie het dus ook niet ;)
 
Blindtypen? Dat laat ik wel aan mn secretaresse over. Maar goed, waar gaat deze discussie ook over, hebben jullie niks beters te doen ofzo?
 
Ik vind 'm niet handig, maar ook niet onhandig.

Ik ben neutraal.
 
Nergens last van hier :)
 
Nee, irritant, snap het nut niet van dat ding
 
Gebruik um bewust zo eens 1x per jaar, onbewust wel wat vaker... maar goed tik op de CAPS LOCK en je bent er weer van verlost.
 
vind het wel klote , soms als ik hem gebruik en daarna me ergens wil inloggen lukt het niet :roflol: zeer irritant is dat
 
Back
Naar boven