MuscleMeat

Captain of Crush grippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
677
Waardering
0
Ik heb eindelijk CoC grippers... ik wou ze allang omdat mijn grip erg tegenvalt (bij dl'en) en heb ze dus maar eindelijk besteld.

Ze waren een stuk sneller binnen dan verwacht, besteld via Ironmind website voor 20 dollar per stuk en 17 dollar verzendkosten. Besteld 4 Juni en vandaag binnen. Heb de nr. 1 en nr. 2 binnengehaald. Dat valt best tegen, ik kan de nr. 1 nauwelijks sluiten :D

Ik ga beginnen met 2x per week trainen, misschien later naar 3x per week. 2 warming-up sets met een goedkope gripper of hangen aan de deurpost, en dan 3 sets van 5 reps. Ik train dus puur op kracht, niet hypertrophy.

Ik laat jullie wel de vooruitgang weten! Als je tips hebt hoor ik ze graag :)
 
uhm, je kan toch ook een hard opgepompte tennisbal gebruiken om je grip te verbeteren..
 
kan je een tennisbal dan oppompen? anyway, dit lijkt me meer motiverend omdat je progressie beter zichtbaar is... en motivatie heb ik hard nodig soms.
 
Originally posted by CrocoDillon
kan je een tennisbal dan oppompen? anyway, dit lijkt me meer motiverend omdat je progressie beter zichtbaar is... en motivatie heb ik hard nodig soms.
ja, kan je oppompen of zo in winkel kopen(hardpumped, grasveld)
ach als het voor jou werkt..prima
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik heb eindelijk CoC grippers... ik wou ze allang omdat mijn grip erg tegenvalt (bij dl'en) en heb ze dus maar eindelijk besteld.

Ze waren een stuk sneller binnen dan verwacht, besteld via Ironmind website voor 20 dollar per stuk en 17 dollar verzendkosten. Besteld 4 Juni en vandaag binnen. Heb de nr. 1 en nr. 2 binnengehaald. Dat valt best tegen, ik kan de nr. 1 nauwelijks sluiten :D

Ik ga beginnen met 2x per week trainen, misschien later naar 3x per week. 2 warming-up sets met een goedkope gripper of hangen aan de deurpost, en dan 3 sets van 5 reps. Ik train dus puur op kracht, niet hypertrophy.

Ik laat jullie wel de vooruitgang weten! Als je tips hebt hoor ik ze graag :)


je hebt een goed aankoop gedaan!! het zijn de beste grippers out there man! ik was ook van plan om er binnenkort te kopen.
ik had je wel aangeraden om eerst de Trainer te kopen, die is iets moeilijker dan de meeste grippers die je op de markt tegenkomt.

ook kan de trainer in het begin ook gebruikt worden als opwarmingsoefening.


als je de nr 1 met moeite kan sluiten, en je hebt de trainer niet, zou ik je aanraden om een tijdlang singles te doen. dus bvb 10 singles in 10 minuten. wanneer je dit goed kan, probeer dan 10 singles te doen in 5 minuten. en eens dit goed gaat, probeer dan eens te reppen met de nr 1 om te zien hoveel je er als kan doen. ik zou niet meer dan 2x per week met de COC te werken.


eens je wat vlotter kan omgaan met de nr 1, kan je partials gaan doen met de 2, en eventueel negatives, hoewel ik daar niet veel nut in zie.

en eens je 6 reps of zo kan doen in 1 keer, wil ik je wel op mijn experiment zetten, daar dit zeker goed van toepassing kan zijn op dit soort oefeningen, dus niet alleen chinups of zo!
 
Re: Re: Captain of Crush grippers

Originally posted by Spike
Ik zit er al sinds jouw post in dit topic aan te denken, en heb eindelijk de draad doorgehakt omdat ik echt mijn grip moet gaan trainen... en achteraf denk ik dat ik beter ook de trainer erbij had genomen maar goed, zo gaat het ook wel lukken.

Dus die singles moeten 2 maal per week, dus maar 20 singles per week per hand... lijkt weinig maar ik zal het proberen. Ik weet niet wat partials en negatives zijn maar zal het eens opzoeken. Ik wil wel meedoen aan je experiment maar dat gaat bij mij heel lang duren (aangezien ik moet beginnen op het laagste nivo).
 
Originally posted by CQ_Demolisher

ja, kan je oppompen of zo in winkel kopen(hardpumped, grasveld)
ach als het voor jou werkt..prima
ik moet doelen stellen om het vol tehouden, mijn doel is nu nr 2 sluiten en daarna nr 3 ( en mocht het zover komen nr 4 :eek: )... dus het werkt wel voor mij :) (hoop ik)

maar een tennisbal is wel goed als warming op ipv een CoC trainer...
 
lol, het aantal mensen die de 3 kunnen sluiten is redelijk laag, en ik denk dat er slechts 1 persoon is in geslaagd om de 4 te sluiten.
 
vandaar mijn smiley, de 4 is bijna onsluitbaar
 
Hmm jah.. en de zoon van die kerel die nummer 4 kan sluiten is 15 jaar en sloot nummer 2 of 3 d8 ik.
Correct me if i'm wrong.

Ik wil ook CoC. Ik ga ze zeker een keer halen.
 
kan je die dingen ergens online bestellen?
 
wel erg hoge verzendkosten :/ iemand die een winkel in noord holland weet waar die dingen te koop zijn?
 
nope, is denk ik een van de enige sites die ze verkoopt
misschien nog 1 in het VK maar ik moet de url nog eens opzoeken
 
tnx bro :) binnenkort maar even een creditcard aanschaffen
 
Hier kosten ze £27+£28 verzendkosten en via Ironminds website $20 (en het is $17 voor max. 2 verzendkosten en het is met een week binnen... bij mij). Dus niet altijd is dichterbij ook beter ;) Succes ermee...

PS: ik heb gister singles gedaan en ik moet me verplichten om nu niet weer te gaan trainen, denk dat het verslavend werkt hehe
 
hey ik heb vandaag de No.1 en No.2 gekregen van mijn ouders voor me verjaardag. Vette dingen!
De No.1 is makkelijk, de 2 is pittiger...

Maar wat ik me nou afvraag.... ALs je nou die sets van 5 reps doet, moet je die dingen dan echt helemaal dicht krijgen dat ze tegen mekaar komen? Want dat lukt me bij de 1 zelfs niet, niet eens met 2 handen:s
Ligt niet echt aan de kracht denk ik, die volledige beweging lukt me gewoon niet ofzo...

Wat vinden jullie daarvan? En wat raden jullie aan als warming up? Iemand hier had het over het hangen aan de deurpost... Hoe lang dan ongeveer?

Thanx alvast!


Blitzzz
 
Oh ja, vergeten te vragen... Mijn linkerhand is echt extreem veel slapper dan mijn rechterhand, hoe kan ik dit verschil gelijktrekken?

Geen geintjes over met links trekken voortaan! :p
 
heb ik ook, moet vaak oefeningen opgeven bij gebrek aan gripp aan mn linkerhand...erg frustrerend
 
Back
Naar boven