AndroidHealthClinic

Captain of Crush grippers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mag ik bij dandy wel een flauw grapje maken over links trekken? :P
heeft dit niet gewoon te maken met beter ontwikkelde motoriek omdat je ook schrijft e.d. met die hand en waarschijnlijk de meeste dingen? Maar ik check de sites, heb ook vaak last van grip. Maar ook mn onderarm geeft bv bij rugoefs, en shrugs snel de geest. zijn die dingen daar goed voor?
 
/quote
hey ik heb vandaag de No.1 en No.2 gekregen van mijn ouders voor me verjaardag. Vette dingen!
De No.1 is makkelijk, de 2 is pittiger...

Maar wat ik me nou afvraag.... ALs je nou die sets van 5 reps doet, moet je die dingen dan echt helemaal dicht krijgen dat ze tegen mekaar komen? Want dat lukt me bij de 1 zelfs niet, niet eens met 2 handen:s
/quote

Dit is net de grap, je hebt hem pas gesloten als de handgrepen helemaal bijelkaar zijn en die laatste 5mm zijn het zwaarste. Trouwens niemand die ik mijn no.1 heb laten proberen heeft hem gesloten tot nu toe. Zelfs iemand die ik toch redelijk sterk inschatte (bankt 110kg reps). De grip om zo'n ding dicht te krijgen is dus toch wel specifiek.

Dus niet meer zo onrespectvol spreken over de Coc's.. het is echt geen speelgoed :D
 
hoeveel je bandrukt is geen maatstaf voor je gripkracht hé ;)

had je gezegd 200kg deadliften voor reps, DAN had ik wel kunnen zeggen van ja, die is redelijk sterk en zou een gripper moeten kunnen sluiten.
 
Spike zei:
lol, het aantal mensen die de 3 kunnen sluiten is redelijk laag, en ik denk dat er slechts 1 persoon is in geslaagd om de 4 te sluiten.


klopt:

Gripper Resistance levels:

Trainer - 100lb
n.1 - 140lb
n.2 - 195lb
n.3 - 280lb - not many have closed this
n.4 - 365lb! - Only 1 person - Joe Kinney - has ever closed this gripper!
I wonder which gripper John-the-Grip could close.


[Link niet meer beschikbaar]
 
trouwens als 1 persoon het maar kan sluiten, waarom zou je nr. 4 dan aanschaffen :p
 
D. zei:
mag ik bij dandy wel een flauw grapje maken over links trekken? :P

nee dat mag je niet..doen ze thuis ook al:D

en maar 1 persoon...klinkt als een aardig goed ding dan:),
 
Ja deze wil ik ook gaan halen, maar helaas is het allemaal zo duur... :(

Maarja vanaf morgen heb ik weer 4 weken werk :D dus flink werke (minder trainen :( ) en dan kan ik hopelijk hier een setje van betalen :)
 
ik heb ze net besteld :).. eerst maar de trainer en nummer 1. Wou ook nummer 2 erbij bestellen, maar aangezien er dan bijna 20 euro verzendkosten bij komen toch niet gedaan.
 
is er gvd geeneen zonder creditcard te bestellen?
 
Nathan Holle heeft ook sinds kort nummer 4 gesloten!!

Als je nog nooit specifiek grip hebt getrained is de Trainer en #1 meer dan zat voorlopig

Voor degenen die weten waar ik het over heb: kan iemand mij de principes van het KTA programma uitleggen, dit is een heel zwaar kortstondig (2 weken dacht ik) programma waar je in korte tijd veel vooruitgang boekt met de grippers. Maar die krenten proberen er een slaatje uit te slaan: je moet het eigenlijk kopen voor $25,- :s
 
De mensen die nr.4 kunnen sluiten geef ik niet graag de hand. :p
 
Gefeliciteerd kerel!! Hoeveel reps krijg kun je met #2 maken ?
Ik heb ook de trainer #1 en #2 De #3 moet ik nog een keer kopen.
 
Back
Naar boven