MuscleMeat

Captains log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan dit echt moeillijk zeggen dus mijn excuses als ik er fel langs zit, maar denk toch wel 20%+ als je mijn fotos bekijkt en bedenkt dat dat al richting de 15% is de schatting niet onrealistisch denk ik. Overigens niet extreem veel overschot aan vet ofzo gewoon een kwestie van enkele maandjes volhouden en niet te snel tevreden zijn (indien je iets wilt neerzetten op wedstrijd vlak)
Stuur effe een link via PM, je profiel is privé.

Daarom dacht ik dus ongeveer 15-20%.
 
Stuur effe een link via PM, je profiel is privé.
Ow mijn topic is “crashen met chrash” en op de laatste pagina staan weer heel wat fotos (post altijd meer fotos als ik cut :p)
 
Ow mijn topic is “crashen met chrash” en op de laatste pagina staan weer heel wat fotos (post altijd meer fotos als ik cut :p)
Ik maak morgen wel effe een foto als ik nog niks heb gegeten of misschien overmorgen want vandaag is mijn moeder jarig.
 
Hoe doe je dat ?
Wil je ons dat ook leren, 10% droger tonen ?
het geheim is dik zijn en constant bloated ofzo, wanneer je dan aanspant ga je dan vader uit een midlife crisis die duidelijk het gevecht heeft verloren naar de bovenste 2 buiskpieren die zichtbaar worden.
 
Is ook heel afhankelijk van hoeveel spiermassa je hebt. Zou de 4e foto zelf eerder richting de 20% schatten en de 3e richting 15%.

Het is ook maar een indicatie, en ook nog eens zonder benen. Maar mocht iemand iets hebben met nauwkeuriger foto's :thumb:
 
Ow mijn topic is “crashen met chrash” en op de laatste pagina staan weer heel wat fotos (post altijd meer fotos als ik cut :p)
Foto's van vandaag met een bw van 65,8 kg:
1.jpg

2.jpg

3.jpg
 
Met grote zekerheid +20%, beter kan je nog enkele maandjes rustig cutten (begint wel al zichtbare massa onder te Komen)
Oke, bedankt, wel minder dan in de vorige foto's of ongeveer hetzelfde?
 
Oke, bedankt, wel minder dan in de vorige foto's of ongeveer hetzelfde?
Dat is moeilijk te zien op een iets hoger vp op 2 weken. Denk dat op het moment de weegschaal je grootste vriend is. Zodra je naar een lager vp gaat is het makkelijker de verschillen te zien.
 
Dat is moeilijk te zien op een iets hoger vp op 2 weken. Denk dat op het moment de weegschaal je grootste vriend is. Zodra je naar een lager vp gaat is het makkelijker de verschillen te zien.
Ja, dat lijkt mij ook.

Bedankt voor de hulp.
 
Mijn grip kracht is vooruit aan het gaan, hier is een 140 kg deadlift double overhand en zonder straps, ik hield hem ook nog effe aan de bovenkant vast.
 
Ben de afgelopen 2 weken 1 keer per week naar de fitness zaal geweest, ik wou vandaag ook gaan alleen voelde ik me zo slap als gekookte spaghetti en ik lag te slapen omdat ik fucking moe was.
 
Mijn grip kracht is vooruit aan het gaan, hier is een 140 kg deadlift double overhand en zonder straps, ik hield hem ook nog effe aan de bovenkant vast.
Ik zou je srs uit de fitness gooien.
zomaar die schijven op een stenen ondergrond gooien is volledig respectloos
 
Ik zou je srs uit de fitness gooien.
zomaar die schijven op een stenen ondergrond gooien is volledig respectloos
Er was geen platform dus ik kon het niet echt ergens anders doen.

Ik kan volgende keer misschien wel yogamatten gebruiken alleen dan gaan misschien die naar de klote.
 
Er was geen platform dus ik kon het niet echt ergens anders doen.

Ik kan volgende keer misschien wel yogamatten gebruiken alleen dan gaan misschien die naar de klote.
Kan je ze nog rustig neerzetten, of een gewicht uitkiezen dat je wel aankunt, dit is Gewoon ronduit asociaal gedrag
 
Back
Naar boven