MuscleMeat

Carb cycling, heb ik het goed aangepakt? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Miss Thing

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2004
Berichten
45
Waardering
0
Na veel gelezen te hebben, ben ik zelf begonnen met het maken van een carb cycling schema.

Maandag: Low
Dinsdag: no
Woensdag: high
Donderdag: low
Vrijdag: no
Zaterdag: high (junkdag)
Zondag: No

Ik train op maan-woens-donderdag. Woensdag is benentraining en maan train ik rug en schouders en donderdag bi, tri en borst.

No-dagen:

Ontbijt: 250 gram magere kwark, kiwi, koffie

Tussendoor: 250 gram magere kwark met 15 gram geraspte kokos

Lunch: 200gram groente + 125gram kip/vis met olijfolie/azijn/mosterd als dressing

Td: 100gram huttenkaze + 1 tomaat + 100 gram komkommer

Diner: 125gram kip/vis + 200 gram groente

Td: 250 gram magere kwark met 5 gram walnoten

Kcal: 1255
KH: 65
Eiwitten: 160
Vetten: 31
 
Low carb:

Ontbijt: 150ml magere melk + 40 gram brinta of havermout + kiwi + koffie

Td: 250 gram magere kwark + 10 gram geraspte kokos

Lunch: 200 gram groente + 125gram kip/vis met dressing (olijfolie, mosterd, azijn)

Td: 2 boterhammen met 2 plakken kipfilet + 15gram magere smeerkaas

Diner: 125gram kip/vis + 200 gram groente

Td: 250 gram magere kwark + 5 gram walnoten

Kcals: 1364
KH: 119gram
Eiwitten: 141gram
Vetten: 28gram
 
Laatst bewerkt:
High Carb:

Ontbijt: 300 ml magere melk + 60gram brinta + kiwi + koffie

Td: 250 gram magere kwark + 10 gram kokos

Lunch: 1 bh met 15 gram huttenkaze en plak kipfilet en salade van 200gram groente + 125gram kip/vis met dressing van azijn mosterd en olijfolie

TD: 2 boterhammen met 2 plakken kipfilet + 15 gram huttenkaze + 20gram magere smeerkaas

Diner: 200gram groente + 125 gram kip/vis + 30 gram ongekookte rijst/bulgur/volkoren pasta

Td: 250gram magere kwark

Kcals: 1680
KH: 171gram
Eiwitten: 160 gram
Vetten: 32gram
 
Ik vraag me eigenlijk alleen af ik het wel goed heb aangepakt vooral met de koolhydraten? Ik vind het zelf best wel veel vaak maar ik weet het soms echt niet meer. MOet ik misschien toch nog lager gaan in kh?

Oh ja ben vergeten bij te rekenen dat ik dagelijks ook 1 eetlepel lijnzaadolie wil innemen.
 
Ben je er niets mee opgeschoten omdat je vraagt of dit goed is? Ik vind het er wel ok uitzien, maar ik loop ook nog te worstelen met cutschema
 
Nee ik ben er nog niet aan begonnen, ik eet nu eigenlijk altijd zoals het staat op de lowcarb dagen.
 
iemad moet je vast verder kunnen helpen of is het te moeilijk? Lijkt me sterk jongens en meisjes. Help eens ff :)
 
WIl helemaal NIEMAND ff de tijd nemen om mij feedback te geven?? ???
 
high carb dagen 171 gram KH... dat is niet high carb !
 
No carb: kwark eruit, huttekase eruit. Alleen kh uit groene groente. Tekort aan kcal aanvullen met vetten
Low Carb: Totaal 75-100gr kh ongeveer
High carb: Totaal 250-300gr kh, vet schrappen.

Succes!
 
Back
Naar boven