XXL Nutrition

Carb depletion in drie dagen?

Bezoekers in dit topic

KumaR

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 okt 2006
Berichten
1.071
Waardering
35
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hoi,

Is het mogelijk om in 3 dagen tijd 'leeg' te raken? De koolhydraten gaan du somlaag en de eiwitten omhoog.

Andere vraag: is het effect ook in je gezicht merkbaar?
 
Je zult vooral een stuk ''platter'' ogen en je behoorlijk futloos voelen.
Wil je daarna gaan laden?
 
Je zult vooral een stuk ''platter'' ogen en je behoorlijk futloos voelen.
Wil je daarna gaan laden?

Jaaaa, daarna gaan we natuurlijk laden. Ik wil er niet plat bij blijven lopen:cool:

Maar ja, weet je wat de reden is dat ik het wil weten? Ik heb binnenkort ene sollicitatie en ik merk dat ik nog een beetje een plofkop heb en wat 'te breed' overkom Dat kan raar klinken, maar het is nou eenmaal een feit dat 'normale' mensen je toch als minder competent beoordelen als je er als een bodybuilder uitziet.:D
 
Jaaaa, daarna gaan we natuurlijk laden. Ik wil er niet plat bij blijven lopen:cool:

Maar ja, weet je wat de reden is dat ik het wil weten? Ik heb binnenkort ene sollicitatie en ik merk dat ik nog een beetje een plofkop heb en wat 'te breed' overkom Dat kan raar klinken, maar het is nou eenmaal een feit dat 'normale' mensen je toch als minder competent beoordelen als je er als een bodybuilder uitziet.:D

Ik zou het zeker NIET aanraden voor een sollicitatie!

Ik heb voor wedstrijden weleens volledige gedeplete en je voelt je echt waardeloos.
Je hersenen hebben ook energie nodig om optimaal te functioneren en na 3 dagen zit je lichaam nog niet in een evenwichtige toestand waarbij het makkelijk energie uit andere bronnen haalt.

Ik denk dat een leek het na 3 dagen ook niet zal zien, maar jij zult het zeker wel voelen. Gewoon goed verzorgd te voorschijn komen met een goed verhaal zal het vele malen beter doen dan iets minder omvang!;)
 
Veeeel cardio en geen carbs.

Maar zou het idd niet doen voor de reden die hierboven is aangehaald.
 
Ik dacht zelf aan van normaal:

20091113101910_IMG_0732.jpg


naar ripped:

20090711122912__DJV0951b.jpg



:D

Dit kan toch in drie dagen? Maar ik zou dan niet te veel water willen verliezen. Als je dus niet te extreem cut, zal je je dan ook vermoid voelen?
 
Laatst bewerkt:
Is het eeeeeecht zo;n slecht idee?
 
Ik dacht zelf aan van normaal:

20091113101910_IMG_0732.jpg


naar ripped:

20090711122912__DJV0951b.jpg



:D

Dit kan toch in drie dagen? Maar ik zou dan niet te veel water willen verliezen. Als je dus niet te extreem cut, zal je je dan ook vermoid voelen?

ik zou je eerder normaal aannemen dan ripped, straks denkt je werkgever nog dat je een junkie bent ofzo als je met ingevallen wangen daar staat
 
Is het eeeeeecht zo;n slecht idee?

Ik zou het echt niet doen. Je krijgt maar 1 kans bij zo'n sollicitatie en dat wil je niet verknallen omdat je lusteloos bent en je hele hormoon huishouding overhoop ligt.
Nogmaals, met kleren aan, gaat een leek dat echt niet zien (behalve de vermoeidheid in je gezicht).
 
Even tussendoor iets anders Bas(sportfood): Over je hormoon huishouding overhoop hé.. Stel je clean bulkt maar doet 3 dagen per week op low carbs(+- 100 gram carbs) en dat op 18-jarige leeftijd kan dit dan denk je kwaad?
 
Ik zou het echt niet doen. Je krijgt maar 1 kans bij zo'n sollicitatie en dat wil je niet verknallen omdat je lusteloos bent en je hele hormoon huishouding overhoop ligt.
Nogmaals, met kleren aan, gaat een leek dat echt niet zien (behalve de vermoeidheid in je gezicht).


Dit klinkt wel serieus en het is de eerste keer dat ik het zou doen, dus dan heb je inderdaad kans dat ik te ver ga....
 
Hoi,

Is het mogelijk om in 3 dagen tijd 'leeg' te raken? De koolhydraten gaan du somlaag en de eiwitten omhoog.

Andere vraag: is het effect ook in je gezicht merkbaar?
4 dagen alleen op vis maakt je helemaal plat
 
op je werk kunnen ze toch niet zeggen wat je doet in je prive van sport ,
ze gaan zien dat je bodybuilding doet , wat is daar mis mee ?
het is jou hobby en jou sport ,

daar voor zou ik het zkr nier doen .
 
waarom zou je je anders "voor" willen doen dan je bent?
Als je daar niet jezelf kan zijn zul je je ook niet op je gemak gaan voelen lijkt mij.
maar zoals sportfood al aangaf: je zult je slecht(er) gaan voelen waardoor je minder goed presteert en zoveel verschil zul je niet merken.
 
Even tussendoor iets anders Bas(sportfood): Over je hormoon huishouding overhoop hé.. Stel je clean bulkt maar doet 3 dagen per week op low carbs(+- 100 gram carbs) en dat op 18-jarige leeftijd kan dit dan denk je kwaad?

Of iemand anders..
 
Back
Naar boven