XXL Nutrition

Carb Nite of Carb Backloading (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met Carb Nite moet je ook niet zo miniscuul je kcal en je macro's etc uitrekenen
 
Ja dat was ik ook zeker van plan (Carb Nite) Alleen nogmaals. Hoe kan ik daar het best een voedingsschema voor maken. Heeft iemand een handig Nederlands instructie filmpje voor het maken van een voedingsschema of wil mij gratis helpen?
gwn met excel en dan invullen.
 
Ja dat was ik ook zeker van plan (Carb Nite)

Alleen nogmaals. Hoe kan ik daar het best een voedingsschema voor maken. Heeft iemand een handig Nederlands instructie filmpje voor het maken van een voedingsschema of wil mij gratis helpen?

MyFitnessPal, of is dat alweer te moeilijk omdat het een Engelstalige website is? :o
 
MyFitnessPal, of is dat alweer te moeilijk omdat het een Engelstalige website is? :o
is er ook gwn in het nederlands toch hier wel in ieder geval.
 
Meeste Kiefer boeken bevatten gewoon voorbeeld schema's, dus lees ff de carb nite solution en pak daar een schematje.
 
Wat is ik dus bedoel. Dan met het invullen. Hoe weet ik nou wat ik dan moet eten. Bij eieren of yoghurt. Hoe kies je dan wat je moet eten
 
ik snap je vraag niet...
 
Ik zou zeggen, maak gewoon een normale schema en ga 20% onder je onderhoud zitten en KLAAR!
 
Mag ik vragen waarom je denkt dat Carb nite je beter ligt dan normaal cutten als je niet eens weet hoe je een (normaal) voedingsschema maakt? Je weet niet eens het verschil tussen eieren en yoghurt maar je wilt een dieet gaan volgen waarin je 7-10 dagen lang alle koolhydraatbronnen zo ongeveer vermijd en 1 dag helemaal los kan gaan op koolhydraten terwijl je het verschil tussen eieren en yoghurt niet eens weet? Laat staan wat 0 carbs met je gaat doen in termen van energiepeil voor normaal functioneren gedurende de dag of trainen. No offense, maar hoe kun je zo eigenwijs zijn en ons advies weggooien terwijl je niet eens de ballen verstand er van (schijnt te) heb(ben)
 
Hmz, waarom zou ie eerst het standaard cutten moeten proberen? Werkte bij mij ook voor geen meter.
 
Je eet gewoon wat je wil eten? Zolang je maar onder de 30g kh blijft
 
kinda, en die 30 gr is maximum hé, je doel is eigenlijk 0 gr kh

en als er ergens bvb 3 gr kh in zitten, maar ook 3 gr (of meer) vezels, dan moet je die kh niet meetellen
dus je kunt best veel prinsessenbonen, broccoli, bloemkool, spinazie, ... eten

maar ik heb het natuurlijk ook zowat uitgerekend zodat ik weet dat ik rond de 2200 kcal zit
 
Ik snapl het verschil wel alleen ik kan niet echt duidelijk wat ik wil weten.
Ikheb uuitgerekend wat ik moet eten. Alleen hoe verdeel ik dat.

bijv 40g vet en 23g eiwit.
Hoe kan ik dan het beste daar daar de voeding op bepalen
 
Jij doet het verkeerd. ZOek eerst eten die je wil consumeren en kijk waar het past.
 
Puzzelen en uitzoeken met eten wat je wel en niet kan eten binnen je schema en wanneer je aan je kcal zit?
 
Btw, even los van de discussie, wat ik me afvraag. Als je zo extreem low carb eet, ruikt je zweet en scheten dan niet zo ontieglijk hard naar ammoniak? Merk dat nu al af en toe als ik merk dat ik te weinig koolhydraten gegeten heb en ga sporten, laat staan als ik 10 dagen lang minder dan 30g carbs per dag zou eten..
 
De geur van spierverbranding, dan doe je iets niet goed. Nog nooit last van gehad
 
Carb night: 6 Dagen Ketogenic blijven, 1 cheat night (geen dag) waarin je eet wat je wilt, liefst hoog in carbs.

Deze night word aangeraden op dagen waarop je sociale verplichting hebt voor niet helemaal associaal te worden. Indien je alcohol drinkt, liefst zo puur mogelijk.

Carb night word aangeraden indien men snel VP% wil verliezen. Het nadeel is dat je bijna zeker ook spiermassa verliest.

Carbbackloading: Keto op niet traininsdagen en een carbs 's avonds op elke trainingsdag. Kan gebruikt worden voor bulken en cutten.
 
Daal jee met beide methodes net zo snel in vp?
 
Wat ik hier vooral mis is WTF!!!


je bent 16jr oud... trek je jurkje uit zeik niet als een meisje en ga knallen in de gym!

dan dropt je bf ook.... straks ben je zon skinny jeans kindje zonder massa, gewoon dat vet gebruiken om masse erop te knallen, je moet nog een paar jaar groeien.

dus ga normaal eten en trainen en dan komt het van zelf goed, er bestaat in krachttraining, bodybuilding niet zoiets als SNEL.... jha snel een blessure aantrainen.

xje ome screw
 
Back
Naar boven