XXL Nutrition

Carbs na workout?

Bezoekers in dit topic

Inza

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
97
Waardering
3
Hallo,

Als ik:

Een avond meal voor mijn training eet, en na mijn training (s'avonds dus): een shake neem, een half uurtje later een bak magere kwark (high protein, bijna 0 carbs) en vervolgens ga slapen...

Is het dan verstandiger om na mijn workout ook nog carbs in te nemen, bijvoorbeeld met Brinta door mijn kwark? Of is dit niet per se nodig om spieren te bouwen (niet bulking en niet cutting).

De rest van de dag eet ik wel carbs (middag en avond eten), maar dit is allemaal vóór de workout, erna komen er alleen eiwitten binnen in de tijd na de workout en de tijd dat ik ga slapen...

Alvast bedankt!
 
Ligt aan je totale inname, je lichaam is complexer dan je denkt, al zijn een paar carbs na de training nooit weg.
misschien een idee om iets overdag te schrappen kwa carbs dan en deze na je training toe te voegen aan je shake.
 
Ligt aan je totale inname, je lichaam is complexer dan je denkt, al zijn een paar carbs na de training nooit weg.
misschien een idee om iets overdag te schrappen kwa carbs dan en deze na je training toe te voegen aan je shake.

mmh oke, maar is het niet "slecht" of "fout" op een bepaalde manier dat ik zo weinig carbs binnen krijg na mijn workout als ik spieren wil kweken? In mijn whey shake zitten ook wel wat carbs uiteraard, maar dit is ook maar minimaal.
 
mmh oke, maar is het niet "slecht" of "fout" op een bepaalde manier dat ik zo weinig carbs binnen krijg na mijn workout als ik spieren wil kweken?
Klopt
 
"Klopt" wel slecht of "klopt" niet slecht?
Het is niet fout of slecht. Als je wat koolhydraten binnenkrijgt, wat je toch wel krijgt door de whey en melk, is het prima.
 
Een klein beetje brinta of oats zullen je spieren wel waarderen ;)
 
Back
Naar boven