XXL Nutrition

carbsource die geleidelijk aan insuline loslaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pappie Lo'Life

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2018
Berichten
81
Waardering
49
Lengte
1m81
Massa
89kg
Ik zoek een carbsource die geleidelijk aan insuline loslaat voor een intra workout shake met EAA's.
Ik weet dat hiervoor Gatorate wordt gebruikt.
Weet iemand nog andere sources?

Alvast bedankt!
 
Gatorade is gewoon een "suiker" drank met electrolyten. De combinate van die 2 wordt gezien als een goede aanvulling bij actieve sporters. Maar over die invloed op insuline kan ik niets terugvinden. Misschien een linkje?

Trage koolhydraten zorgen voor een gereguleerde afgifte van insuline omdat ze over de tijd worden afgebroken door het lichaam.
In dit geval zou ik dan zeggen neem gewoon een maaltijd of KH bron trage KH (lage GI) en voeg er eventueel zelf een electrolyten oplossing aan toe.

Soortgelijke product als gatorade is vitargo dacht ik...
 
Zoek even naar Highly Branched Cyclic Dextrin of Cluster Dextrin.
 
Dextrine/vitargo/multivitamine van de aldi (4,5g suiker per 100ml, flesje 500ml).


Hierin wordt alles uitgelegd.
 
Dextrine/vitargo/multivitamine van de aldi (4,5g suiker per 100ml, flesje 500ml).


Hierin wordt alles uitgelegd.

Edit: ik neem aan dat je deze vraag vanuit deze video stelt?
 
marina1975 Thanks vooor je uitleg. Ik train smorgens om 7 uur, heb dan slechts 1 maaltijd naar binnen, daarom lijkt mij het een goed idee om een intra workout te nemen. Na het trainen duurt het ook nog zeker een uur voordat ik weer kan eten.

Ano_261020 Ik vraag dit idd n.a.v. John Meadows. Had deze vraag eerst in jouw topic willen plaatsen, maar dacht dat ik beter een nieuw topic kon aanmaken. Maar jij ook bedankt iig, morgen ff langs de Aldi :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
even op bewerk klikken naast de meld knop
 
Heb ik gedaan. En verwijderd. Daarna staat ie er gewoon weer.
Maakt ook nie uit, maar was niet bedoeling...
 
Back
Naar boven