XXL Nutrition

Cardarine

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Ik ben nu op 25%bf en train 3x /week.
Iemand adviseerde mij om 20 mg Cardarine te gebruiken en 10 mg MK677 per dag. Doel is vet verbranden en spiergroei.
Ervaringen en advies?
 
Ik ben nu op 25%bf en train 3x /week.
Iemand adviseerde mij om 20 mg Cardarine te gebruiken en 10 mg MK677 per dag. Doel is vet verbranden en spiergroei.
Ervaringen en advies?
MK677 zou ik laten liggen, levert voor veel mensen enorme honger op, dus ik zou het niet toepassen in plan waarin je van vet af wilt.
Sowieso zou ik al die troep mooi links laten liggen en gewoon eerst eens af gaan vallen op de normale manier, door vooral gewoon minder te eten.
 
Ik ben nu op 25%bf en train 3x /week.
Iemand adviseerde mij om 20 mg Cardarine te gebruiken en 10 mg MK677 per dag. Doel is vet verbranden en spiergroei.
Ervaringen en advies?
beter pak je cafeïne tabje als ondersteuning, maar voeding is 1, training/beweging 2 !
 
MK677 zou ik laten liggen, levert voor veel mensen enorme honger op, dus ik zou het niet toepassen in plan waarin je van vet af wilt.
Sowieso zou ik al die troep mooi links laten liggen en gewoon eerst eens af gaan vallen op de normale manier, door vooral gewoon minder te eten.
Of meer te bewegen.
 
Maarja hij is vooral op zoek naar wat shortcuts.
 
Niet zoveel vreten en discipline/doorzettingsvermogen hebben. Jou bf% is ook niet in 1 week zo hoog opgelopen, verwacht dan ook niet binnen paar weken shredded te zijn.
 
Ik ben idd benieuwd naar adviezen en ervaringen zodat ik zo gefundeerd mogelijk mijn keuze kan maken😆
 
Niet zoveel vreten en discipline/doorzettingsvermogen hebben. Jou bf% is ook niet in 1 week zo hoog opgelopen, verwacht dan ook niet binnen paar weken shredded te zijn.
 
Klopt, van 8% naar 25% in 12 jaar. Ik ga zeker niet weer 12 jaar wachten
 
Gewoon onder je onderhoud eten, dan komt het goed
 
Ik raad MK677 ook af voor cutten. Ik ervaarde erg veel vreetkicks (vooral in de nachten). Ik nam 20mg MK677 en 10mg RAD-140. Kwam goed uit voor mijn bulk, maar dus zeker niet handig voor cutten!
 
Ik raad MK677 ook af voor cutten. Ik ervaarde erg veel vreetkicks (vooral in de nachten). Ik nam 20mg MK677 en 10mg RAD-140. Kwam goed uit voor mijn bulk, maar dus zeker niet handig voor cutten!
20mg Ibumatoren is ook veel te veel voor iemand van 70kg. Wat is het nut om meer dan 10-12.5mg te nemen ?
 
20mg Ibumatoren is ook veel te veel voor iemand van 70kg. Wat is het nut om meer dan 10-12.5mg te nemen ?
Klopt, was niet zo slim van me. Had wat videos gekeken en artikelen gelezen waar vaak 10-30mg werd aangeraden. Vandaar dat ik koos voor 20mg. Was mijn eerste SARM cycle
 
Zou dit goedje links laten liggen. Hoop tegenstrijdige berichten of dit de groei van kanker nou versneld of niet. En ja je favoriete SARM YouTuber zal vast zeggen dat het niet zo is.
 
Klopt, van 8% naar 25% in 12 jaar. Ik ga zeker niet weer 12 jaar wachten
25% naar 10 kan zeker wel in een half jaar/ 3/4e jaar. Als je echt wil en echt alles 100% geeft.

Ben van 23% naar sub 10% in 5 maanden zonder al teveel moeite.
 
FB_IMG_1605820410102.jpg
 
Back
Naar boven