MuscleMeat

Cardio een must of is dieet genoeg

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

Had een vraag om die laatste wat rollende vet rond je buik en heupen kwijt te willen raken en wat strakker en droger te worden.. is het dan een must om wat zware cardio training naast je kracht te doen of is het ook te doen met alleen dieeten. Ik heb met behulp van me dieet er wel voor gezorgd dat alles over het algemeen strakker staat dus me borst armen schouders en benen zijn gewoon voller steviger en strakker door eerst een low carb dieet en hoog in eiwitten was ik wat afgevallen en nou zit ik op onderhoud te eten en zit ik normaal in me carbs en vetten maar merk al weinig tot geen verschil in zowel me lichaam als me gewicht dan vraag ik me af moet ik iets drastisch aan me dieet gaan veranderen of is het nu tijd om wat cardio erbij te doen ?

Alvast bedankt
 
Drastisch is nooit goed , zit je nu ongeveer 500kcal onder je onderhoud?
 
ik zit nu ongeveer 200-400 onder me onderhoud ja. heb me dieet zo gemaakt dat ik het lang kan volhouden en er plezier in heb .. kan als het nodig is iets lager in de kcal zitten.
 
Je zou op off-dagen nog iets lager in de kcal kunnen gaan en/of cardiosessies toevoegen aan je trainingsschema.
 
Se você tiver uma boa dieta é bom .. Mas eu, pessoalmente, tenho este Cardio pensamento é mais importante para a boa saúde e para fitness .. Agora é totalmente até você ou você tem ou não ..


Our Store
 
Laatst bewerkt:
Cardio is geen must. Een calorie tekort wel.
 
Goed op je voeding letten
 
Ik train nu 5 dagen in de week en me offdagen zijn het weekend, waar ik al over het algemeen iets minder eet. en let wel erg op me voeding maar heb het gevoel dat alles nu veel langzamer gaat maar wil ook niet Nog minder gaan eten vandaar dat ik eraan dacht om nog een cardio sessie van 15-30 min toe te voegen aan me kracht training om dat een beetje te compenseren...??
 
Cardio zorgt alleen maar voor meer honger, waardoor je die cardio weer met eten gaat compenseren. Probeer gewoon mentaal sterk te blijven en je voeding clean en onder onderhoud te houden. Zoals crypt0read al zei: cardio is geen must, een calorie deficit is dat wel.
 
Oke duidelijk, ik zal dan nog iets lager in me kcal gaan zitten en ff paar maanden dat uitproberen en kijken of er wat verandering komt.

bedankt voor jullie hulp
 
Cardio is absouluut geen must :P
 
Back
Naar boven