AndroidHealthClinic

Cardio en krachttraining

Bezoekers in dit topic

marnickx

Cool Novice
Lid geworden
17 jun 2015
Berichten
232
Waardering
5
Lengte
1m65
Massa
50kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik doe 4x in de week aan krachttraining. Maar ik doe ook graag wat cardio in de week, kan ik deze dan het beste doen op mijn rustdagen, of na de krachttraining? Ik vind hier nergens echt een goed duidelijk antwoord op. En doe ik dan het beste 20 minuten HIIT of 30-45 minuten duurtraining?
 
wat je zelf het fijnst vind
 
Ik ga proberen om HIIT na krachttraining te doen, maar nu is mijn vraag, moet ik dan gewoon iets eten na mijn volledige workout of direct na krachttraining en dan aan HIIT beginnen? want ik heb gelezen dat eten na cardio niet zo goed is, maar ik heb toch graag wat koolhydraten en eiwitten binnen na mijn workout. Of is het mss beter om in de namiddag krachttraining te doen en savonds dan HIIT?
 
eten na cardio niet goed?
Je moet toch je voorraad weer aanvullen, en aan je stats te zien wil je groeien, of niet? Eten is een must!
 
kracht-hiit-eten. die volgorde.
hiit ben je met een minuutje of 10 wel helemaal kapot na de KT hoor en meer heb je niet echt nodig.
 
Is het ook goed om op trainingsdagen in de ochtend cardio te doen en dan in de namiddag of avond krachttraining? Of is het echt beter om de cardio na men KT te doen
 
Back
Naar boven