1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

cardio na de beentraining mag het?

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door killerbee, 12 jun 2006.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. killerbee

killerbee Competitive Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    22
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    92kg
    Wat denken jullie?

2. Benni

Benni ***** Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Hoezo zou dat niet mogen? :rolleyes:

Ik zélf heb alleen de energie niet meer om ná mijn benentraining nog iets uit te voeren.

3. Starter20

Starter20 Gargantuan Beast

Leuk Bevonden:
    1.353
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    90kg
    hier is al is een thread over geweest, volgens mij was het zelfs bevordelijk voor herstel vanwege de doorbloeding (correct me if im wrong)

4. wazzup

wazzup Super Moderator Super Mod

Leuk Bevonden:
    1.452
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m89
    Als je heel zwaar getraint hebt heeft je lichaam dringend voedingsstoffen nodig om aan het herstel te kunnen beginnen, dus ik zou sowieso mijn post-workout shake nemen alvorens nog eens een half uur cardio te gaan doen. Herstel (en spierbehoud) is belangrijker dan eventueel vet wat je tijdens de sessie verbrand. Ik zou trouwens sowieso geen intensieve laat staan HIIT willen aanraden na een beentraining.

5. ddkiller0900

ddkiller0900 Cool Novice Elite Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    90kg
    Ik zelf heb geen fut meer om na mijn beentraining nog cardio te gaan doen maar zoals gezegd, neem je post workout shake en daarna op een rustig tempo cardio.

6. zjivago

zjivago Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    16%
    Na de beentraining ga ik direct naar huis om een shake te nemen. Even later ga ik meestal nog wel een stukje fietsen met het idee dat de doorbloeding dan wordt gestimuleerd, afvalstoffen worden afgevoerd en ik minder kans op spierpijn zal hebben de volgende dag.

7. Esperantisto

Esperantisto Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    25
    Geslacht:
    Man
    Neem je PWO-voeding na je KT en dan kan je evt nog wat cardio doen en zelfs nog een beetje extra PWO-voeding.

Doe zelf altijd cardio na mijn trainingen, maar doe het ook op gevoel. Voel ik me te moe, dan sla ik het over. Sowieso fiets ik zo'n 10 minuutjes naar de sportschool en dat telt ook (een beetje) mee (voorheen zelfs 3 kwartier heen en 1 uur terug)

Soortgelijke Topics

Deel Deze Pagina