AndroidHealthClinic

Cardio of krachttraining voor buikvet?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 apr 2017
Berichten
13
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik ben van 101 naar 74 kg afgevallen, maar ik heb nog steeds vet rondom mijn buik. Hoe kan ik dit het beste wegtrainen?
Ik fiets zelf al 40kilometer per dag (4 dagen per week). Kan het zijn dat ik meer buikspieroefeningen moet gaan doen?

Ik ben zelf 1.84 lang.
Zie foto's

20170414_011243.jpg


20170414_011256.jpg


20170414_011512.jpg
 
Er bestaat niet zoiets als plaatselijk vet verliezen. Buikspieroefeningen gaan hier niet helpen.

Dus als je er van af wilt zul je nog dieper moeten gaan.
 
Pindakaas.
 
Er bestaat niet zoiets als plaatselijk vet verliezen. Buikspieroefeningen gaan hier niet helpen.

Dus als je er van af wilt zul je nog dieper moeten gaan.

Dus meer cardio?
 
Dus meer cardio?

Cardio staat er feitelijk los van, energie balans blijft leidend. Zolang je minder Kcal binnen krijgt dan je verbruikt zal je afvallen. Dit kan je doen door minder te eten of inderdaad door cardio toe te voegen.

Denk dat je bij jezelf moet afvragen of je nog lager in gewicht wilt met een lengte van 1.84. Of dat je eerst even een cleanbulk gaat doen, en daarna weer verder met cutten. Iets meer spiermassa zorgt ook voor een hogere verbranding. Wissel zelf eigenlijk beide af.

Vind je zelf dat er nog wel wat af kan, dan kan je inderdaad gewoon nog even door gaan ;)
 
Cardio staat er feitelijk los van, energie balans blijft leidend. Zolang je minder Kcal binnen krijgt dan je verbruikt zal je afvallen. Dit kan je doen door minder te eten of inderdaad door cardio toe te voegen.

Denk dat je bij jezelf moet afvragen of je nog lager in gewicht wilt met een lengte van 1.84. Of dat je eerst even een cleanbulk gaat doen, en daarna weer verder met cutten. Iets meer spiermassa zorgt ook voor een hogere verbranding. Wissel zelf eigenlijk beide af.

Vind je zelf dat er nog wel wat af kan, dan kan je inderdaad gewoon nog even door gaan ;)


Bedankt!
 
Cardio staat er feitelijk los van, energie balans blijft leidend. Zolang je minder Kcal binnen krijgt dan je verbruikt zal je afvallen. Dit kan je doen door minder te eten of inderdaad door cardio toe te voegen.

Denk dat je bij jezelf moet afvragen of je nog lager in gewicht wilt met een lengte van 1.84. Of dat je eerst even een cleanbulk gaat doen, en daarna weer verder met cutten. Iets meer spiermassa zorgt ook voor een hogere verbranding. Wissel zelf eigenlijk beide af.

Vind je zelf dat er nog wel wat af kan, dan kan je inderdaad gewoon nog even door gaan ;)

Bedankt!
 
Abonnement nemen bij de sportschool en beginnen met krachttraining. Zonder enige spiermassa krijg je nooit een degelijk fysiek.
 
Je hebt totaal geen spieren in uw bovenlichaam(waarschijnlijk op uw benen ook niet), begin eerst met seruis wat spieren te kweken, dan zal alles wel goed trekken.
Dit vet rond uwe buik zal waarschijnlijk vel te veel zijn doordat je in korte tijd te veel bent afgevallen.
Ga cleanbulken en zo kom je er wel
maar vooral
images?q=tbn:ANd9GcQRxeOMxJHX-4I4hZDhvlQNl6VptPgTL7-Itak9XyX1W2oCs9JTcA.png
 
Back
Naar boven