Fitness Seller

Cardio voor het avond eten. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren, ik ga na mijn werk rond een uurtje of 16.30 meteen trainen. De hele dag leef ik op: 's ochtends wat havermout of brinta met melk, en op mijn werk een halfje bruin met rookvlees, kip of kalkoen, 500gram magere kwark met wat meusli en 1,5 liter water... Na mijn workout ga ik meestal een kleine 25 minuten steppen....op deze manier probeer ik dus mijn vetpercentage naar beneden te krijgen. Na het trainen ga ik thuis meteen eten...is dit wel goed? Heeft het steppen dan nog wel zin?! Ik denk zelf van wel, maar lees net dat je het beste 's ochtends als je wakker bent meteen moet gaan steppen/cardio'en. Echter is dat voor mij geen optie.
 
Overal is we liets beters voor. Tuurlijk heeft die 25 minuten steppen wel zin. Ik zou het alleen eerder na het eten doen. Maarja als het geen zin had zou je het ook niet hoeven doen lijkt mij. Veel succes :D :D
 
iedere vorm van cardio heeft zin, of dit nu voor of na je avondeten is. Maar je eet toch wel genoeg he, omdat je zegt " De hele dag leef ik op "
 
Ja ik eet wel genoeg. Na het trainen nog een warme maaltijd....later wat fruit en wat eiwitten....voor het slapen nog een eiwitten shake. Ben verder ook niet dik of zo. Ben 1.80, weeg 91kg, 28 en een vetpercentage van iets van 16...maar die moet omlaag ;-) Train al 8 jaar of zo...alleen deed voorheen ook aan kickboksen waardoor ik vanzelf droog bleef. Dat doe ik nu niet meer...en ben dus begonnen met cardio.
 
Just me zei:
Ja ik eet wel genoeg. Na het trainen nog een warme maaltijd....later wat fruit en wat eiwitten....voor het slapen nog een eiwitten shake. Ben verder ook niet dik of zo. Ben 1.80, weeg 91kg, 28 en een vetpercentage van iets van 16...maar die moet omlaag ;-) Train al 8 jaar of zo...alleen deed voorheen ook aan kickboksen waardoor ik vanzelf droog bleef. Dat doe ik nu niet meer...en ben dus begonnen met cardio.

OK, maar zoals ik al eerder zei iedere vorm van bewegen op wat voor tijdstip is goed.
maar bv bewegen op nuchtere maag is goed voor je vetverbranding
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk moet je na het trainen eten, tenzij je echt magel wil worden en je zuurverdiende spieren wil verliezen :lifter:
 
Back
Naar boven