XXL Nutrition

Cardio voor vet verbranding en eten

Bezoekers in dit topic

dammas

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 feb 2015
Berichten
296
Waardering
9
Lengte
1m71
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Hi,

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn als je cardio voor vet verbranding gebruik. Maakt het nou heel veel uit wat je gegeten hebt? Is het niet belangrijker dat je het over de lange termijn bekijkt?

Ik heb best veel posts hier over gelezen maar ik zie veel verschillende opvattingen en meningen.
 
Lange termijn is inderdaad belangrijk. Je ziet niet of je vet hebt verbrand na een enkele cardio sessie. In de basis gaat het om kcal in / kcal uit per dag/week voor een langere termijn.
 
Naar mijn ervaring kan je eten wat je wilt zolang je maar aan je macro's komt. Ik doe zelf vrij intensief cardio na mijn krachttraining (320 kcal met crosstrainer in 20 min) In principe zou je dan ook gewoon je dagelijks benodigde kcal's kunnen eten en alleen door cardio eronder gaan zitten ipv. 200-400 eronder te zitten.
Ik zelf zit er nu elke dag +/- 200-400 onder en doe nog veel cardio erbij.
 
Naar mijn ervaring kan je eten wat je wilt zolang je maar aan je macro's komt. Ik doe zelf vrij intensief cardio na mijn krachttraining (320 kcal met crosstrainer in 20 min) In principe zou je dan ook gewoon je dagelijks benodigde kcal's kunnen eten en alleen door cardio eronder gaan zitten ipv. 200-400 eronder te zitten. Ik zelf zit er nu elke dag +/- 200-400 onder en doe nog veel cardio erbij.

Ik doe dit ook en werkt prima bij mij. Vetpercentage met meer dan 10% teruggebracht. Het duurde alleen een half jaar, dus er komt een portie geduld en doorzettingsvermogen bij kijken.
 
Ok thanks. Ik hoorde van die verhalen dat je perse weinig khs gegeten moet hebben omdat je dan geen vet zou vebranden etc.
 
Ok thanks. Ik hoorde van die verhalen dat je perse weinig khs gegeten moet hebben omdat je dan geen vet zou vebranden etc.

BS, ben zelf van chubby naar +/- 8% gegaan en heb nog altijd koolhydraten gegeten.
 
Back
Naar boven