Fitness Seller

cardio, wanneer eten dan ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

beerke

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2003
Berichten
19
Waardering
0
de komende weken kan ik s'middags gaan trainen en nu probeer ik ook enkele avonden van de week een half uurtje wat te gaan lopen voor de vetverbranding.

Maar aan gezien je op trainingsdagen veel en vaak moet eten, is het dan best dat ik 2 uur voor dat ik ga lopen niks meer eet en dan achter de cardio eet of hoe is het beter?
Want cardio doen als je geten hebt stimuleert niet echt de vetverbranding, of ben ik verkeerd?

Ik weet dat het beste is cardio te doen op je legen maag smorgens, maar ik ga echt liever s'avonds gaan lopen, dit moet toch mogelijk zijn ??

bedankt voor de reacties!!!
 
Ligt eraan wat je doelen zijn. Wil je aankomen eet je veel en vaak, wil je afvallen eet je minder.
 
Wat je zegt is goed. 2 uur niks eten.
Proberen te lopen op nuchtere maag, en na die 2 uur heb je wel een eind een lege maag lijkt mij.

Ik zou na 6'en geen carbs meer eten. Dus na de cardio gelijk een eiwit rijke maaltijd.
 
ik eet veel en probeer zo gezond mogelijk te eten, likt wel nie altijd, ik eet om de 2 uur.

Ik wil vetpercentage lager krijgen,niet teveel spiermassa hierbij verliezen.

Maar sinds ik veel aan cardio doe en niet zoveel meer eet als ik eigenlijk zou kunnen maar toch even eiwitrijk ga ik eigenlijk niet achteruit op gebied van kracht op de training, in tegen deel ik ga nog steeds vooruit.

En als je in kracht vooruit gaat zal je spiermassa toch ook wel nie afnemen zeker.

Wil dit dan zeggen dat ik nog teveel eet om effectief ten volle vet te kunnen verbranden?
 
Originally posted by burn
Ligt eraan wat je doelen zijn. Wil je aankomen eet je veel en vaak, wil je afvallen eet je minder.

Als je gaat cardio'en lijkt me dat je over vetverbranding spreekt, niet!?
 
Originally posted by beerke
En als je in kracht vooruit gaat zal je spiermassa toch ook wel nie afnemen zeker.

Dat is zeker geen regel waar je van uit kunt gaan... Kracht heeft niet per definitie iets te maken met de hoeveelheid spiermassa. Dus staar je daar niet blind op bro :thumb:
 
is het niet zo dat als ik wat in kracht vooruit ga maar in massa wat verlies, dat ik dan achteraf gemakkelijker spiermassa opbouw doordat je meer kracht hebt of is dit een foute redenering ???
 
Originally posted by Robin


Als je gaat cardio'en lijkt me dat je over vetverbranding spreekt, niet!?

Zal wel, maar veel mensen denken dat ze vet kunnen verbranden en spieren opbouwen tegelijk.
 
Originally posted by beerke
is het niet zo dat als ik wat in kracht vooruit ga maar in massa wat verlies, dat ik dan achteraf gemakkelijker spiermassa opbouw doordat je meer kracht hebt of is dit een foute redenering ???

je bloed en zuurstof doorstroming verloopt makkelijker met cardio.

In spiermassa verliezen is niet noodzakelijk; mits je voldoende eiwitten blijft eten en ook krachttraining blijft doen. En je cardio kan je het beste scheiden van je krachttrainingsdagen
 
Back
Naar boven