AndroidHealthClinic

Cardio

Bezoekers in dit topic

Mugje zei:
Hoeveel cardio doen de meeste hier eigenlijks.

tijdens bulk deed ik helemaal geen cardio (eerst wel, maar ik groeide niet, dus gestopt en toen wel gegroeid)

tijdens cut doe ik 15 minuten HIIT voor het ontbijt iedere ochtend.
en de laatste twee weken 2 keer in de week op een rustdag 's avonds nog een keer 30 minuten.

W.

voorlopig geen cardio
is iets voor binnen paar maand :)

Ik cardio 2 keer in de week een half uur tot een uur. Ik vindt cardio niets aan maar vindt het wel belangerijk om het ongeveer 1,5 uurtje in de week te doen voor de conditie ec ect ect

momenteel niets alleen tijdens cutten

btw ik haat cardio

nog geen cardio pour moi.
strax pas weer
dan mischien 2x per week half uurtje
en 1x per week 1,5 uur zwemmen

Ik haat cardio ook echt aan alle kanten! Doe op 't moment helemaal geen extra cardio maar voetbal wel, uiteindelijk zal ik nog wel nog 2x in de week extra cardio gaan doen, nu in mijn cut -> 30-45 min cardio na de training waarschijnlijk dan..

45 mins rennen per week..ook tijdens bulk..aan cardio zitten vele voordelen en als je zegt dat je door 45 mins rennen niet groeit in de bulk, doe je iets fout!

ik cardio geen ene reet,
ja ik fiets naar de gym met hoge snelheid that's it,
misschien van de zomer om me bulk buikie weg te werken

Ik ga nu weer 2x in de week 20 minuten op de loopband rennen, om m'n conditie te verbeteren.

Ik ben een dr Jekyll en Hyde mens.. op vakantie cardio ik me ongans, daar ik me fietsend voortbeweeg.. dan val ik ook gigasnel af.. ja, kunst met 1500kcal en 6-8 uur fietsen (vaak ook nog in de bergen ook).

Voorheen deed ik 2 en soms 3x per week aan spinning.. Ik roep steeds daar weer aan te beginnen en zou dat voor optimale vetverbranding ook moeten doen, maar ik heb inmiddels een hekel aan lesjes gekregen,zelfs al zijn het leuke lesjes zoals spinning.

Aan hardlopen en wandelen heb ik echt een gruwelijke hekel! Zwemmen is leuk, mits er een spelelement in zit, dwz. bijv. onder water zwemmen of op rug en dan alleen met benen. Maar niet vaker dan 1x per week..in feite doe ik het miss 10x per jaar of zo.

Kanoën lijkt me geweldig.. heb het even gedaan en wilde lid worden van een vereniging, maar helaas denkt mijn (rechter)schouder er anders over.. heb al 10 jaar RSI namelijk :bawling:

Maar.. gelukkig heb ik ooit wegens spinning een rookvrije sportschool uitgekozen op 13 km afstand.. dus ik kom toch wel op 100 km fietsen per week, ook al doe ik geen cardio. Heb nl. geen auto en er is geen OV daarzo. Alleen als het 30 graden vriest en ijzelt blijf ik thuis.. maar het is opvallend hoeveel verschil er tussen de aanrijtijd en de terugkeertijd zit.. heen is af en toe 25 minuten, terug kan heel af en toe wel een uur duren. Op de heenweg zit er ook (best leuk intervalletje) ook nog een 7% helling van 400 meter die ik meestal staand en zo snel als mogelijk 'opvlieg'.

Espi (gemiddeld 9 tot 12 duizend K/jaar)

Terug
Naar boven