XXL Nutrition

cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yahoo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2005
Berichten
14
Waardering
0
Hallo ik step alle dagen 35 min s'morgen van als ik uit bed kom, om zo het meeste vet kwijt te raken.Maar hoe lang moet ik wachten voor ik iets kan eten,en wat is bijvoorbeeld het beste om te eten na de steps alvasr bedankt
 
gewoon meteen erna eten is het beste zorg wel dat je goed complexe kh binnenkrijgt deze haal je uit brinta ontbijtgranen etc.
 
Ik zou ervoor een whey-shake nemen, en een half uurtje wachten met eten erna.
 
Zelda zei:
Ik zou ervoor een whey-shake nemen, en een half uurtje wachten met eten erna.

Naja ervan uitgaand dat hij/zij kt doet en niet alleen wil afvallen..
 
Zelda zei:
Ik zou ervoor een whey-shake nemen, en een half uurtje wachten met eten erna.

Ik zou er voor juist niets nemen, dan is het effect van "op nuchtere maag" weg. Ik zou direct na je cardio gaan eten. Complexe carbs, eiwitten en wat goede vetten.
 
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.
 
Zelda zei:
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.

Je spieren worden sowieso behouden als je maar een half uur cardio op nuchtere maag doet. Pas als je langere tijd cardio doet moet je gaan vrezen voor je spiermassa.
 
schopje naar voeding.
 
Ik kan me indenken dat er effectievere cardio-workouts te bedenken zijn dan een step-apparaat.
 
Zelda zei:
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.

Ja, zoiets als er BCCA's in de bloedbaan komen, krijgt je lichaam een seintje dat de spieren behouden moeten worden, ofzo ???
 
Gewoon gelijk als je klaar bent
wat ik de laatste tijd doe om 6:00 2 koppen koffie + glas water met multivitamine + 1 stacker en fietsen maar.
direct daarna een bord brinta + whey shake en klaar !
 
Zelda zei:
Ik heb ergens een onderzoek gelezen (ben het helaas kwijt) dat die whey-shake (met water) helpt je spieren te behouden en geen negatieve invloed heeft op je vetverbranding.

dat wou ik net gaan vertellen :D ....

het schijnt inderdaad dat je op nuchtere maag heel goed vet zou verbranden en veel fitnesse babe's doen altijd s' ochtens cardio op nuchtere maag... hierdoor verbrand je wel veel vet maar waarschijnlijk ook veel spieren.... met een whey shake ervoor kan je dit verhelpen.. maar je lichaam heeft dan ook tevens weer een brandstof waardoor de vetverbranding minder snel zal gaan... is dus gewoon even afwegen wat voor jouw het belangrijkste is...
 
Ik doe zelf! crosstrainen maar niet iedere morgen en neem dan wel vooraf een klein whey shakeje! z;n 90cc staat er op het maat bekertje! daar zit dan 24 gr protine in

;-) veel he?! denk het niet maar ok!
 
ik loop zelf iedere ochtend een halfuurtje op nuchtere maag, eet (drink) meteen een shake met brinta en isopure met water.
 
Back
Naar boven