Fitness Seller

Cardio (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Syn

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2003
Berichten
312
Waardering
0
Hoi,

Omdat ik op dit forum gelezen had dat het héél goed voor je verbranding is, ben ik vanmorgen begonnen met cardio op de nuchtere maag.

Heb hierover wat vragen,

Ten eerste, is het de bedoeling dat dit zsm na het ontwaken gebeurd, of mag er een uurtje tussenzitten?
En erna, moet/mag je direct ontbijten na je douche of kan je beter even een min. of 30 wachten ofzo?
en de laatste: Heeft het zin om 's avonds nóg een keer te gaan cardio'en, of is dat net als met 2 x KT op een dag -> Overkill?

Grt,

Syn

--
Edit
Oeps sorry, denk dat deze in training forum thuishoort en niet in voeding.... foutje..
 
1. ja kan, maar hangt af van je doelstelling
2. ja kan, maar hangt af van je doelstelling
3. ja kan, maar hangt af van je doelstelling

Nb Wat is je doelstelling :p
 
Cutten.

Liefst in een redelijk kort haalbare tijd zo droog mogelijk worden, lets say een stuk droger in 3 mnd moet wel kunnen. Daarna clean bulken.
 
Laatst bewerkt:
Dan cardio op nuchtere maag of na je KT en rustig aan opvoeren naarmate je gewichtsverlies minder wordt.
 
Dani zei:
Dan cardio op nuchtere maag of na je KT en rustig aan opvoeren naarmate je gewichtsverlies minder wordt.

ok, en hoe sta jij bijv. tegenover smorgends op nuchtere maag cardio, daarna je ontbijt en je normale voeding over de dag, en 's avonds wéér cardio?

Heeft dat zin?

Of is dat niet "rustig opvoeren" meer ;-)
 
Dat zou ik bewaren voor het laatste beetje :)
En nee, dat valt niet onder rustig aan opbouwen :p
 
Back
Naar boven