AndroidHealthClinic

Cardio

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
Hallo iedereen,
Ik doe graag cardio welliswaar nuchter.
Maar heeft dit positief effect of eerder negatief als ik spieren wil opbouwen? .

Graag meningen !!
 
Ikzelf doe nooit cardio op lege maag, ben dan te snel duizelig en uitgeput en ik kan mij hier moeilijk overheen zetten. meningen hierover zijn nogal verdeeld.
 
Cardio wel, ik ga tegenwoordig hardlopen voor het ontbijt in de ochtend. Maar niet al te lang, halfuurtje ofzo. En daarna meteen eten.

wat ik er over heb gelezen is dat het niet veel uitmaakt als je verder maar genoeg eet. Nuchter een marathon lopen is dan weer een ander verhaal. Ik zorg voor meer inspanning dat ik goed heb gegeten.

Sowieso ga je van cardio niet echtspieren opbouwen. Daarvoor zul je krachttraining moeten doen en voldoende eten.
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
Ik doe graag cardio welliswaar nuchter.
Maar heeft dit positief effect of eerder negatief als ik spieren wil opbouwen? .

Graag meningen !!
Ik zie niet in hoe dit een positief effect zal hebben op spieropbouw in jouw geval.
 
Als je net in een week al 1,3 kg afvalt... waarom zou je dan nuchtere cardio willen doen uberhaupt...
 
Als je wil bulken, zou ik je cardio beperken. Voor je gezondheid is het wel verstandig om bijv. 2x per week iets van cardio te doen, maar ik zou dit zeker in jouw geval wat inperken.
 
Wat voor cardio hebben we het over? Wat voor training heb je voor ogen? En wat is je doel? Wees eens wat specifieker
 
Ikzelf doe nooit cardio op lege maag, ben dan te snel duizelig en uitgeput en ik kan mij hier moeilijk overheen zetten. meningen hierover zijn nogal verdeeld.

Je doet het verkeerd. De bedoeling van fasted cardio is dat het low intensity is. Op die manier verbrand je het meeste vet en niet je glycogeenvoorraden. Van een beetje rustig pedaleren of lopen hoor je niet duizelig te worden, anders moet je naar een dokter.

Ik doe nu al enkele maanden elke dag 30 min voor het ontbijt. Af en toe moet ik mezelf er wel toe zetten maar de benefits die het heeft voor je gezondheid/vetverbranding/eetlust/fysiek zijn dusdanig dat ik het toch maar doe. Denk dat het zowel goed is voor cut als bulk fases.
 
Je doet het verkeerd. De bedoeling van fasted cardio is dat het low intensity is. Op die manier verbrand je het meeste vet en niet je glycogeenvoorraden. Van een beetje rustig pedaleren of lopen hoor je niet duizelig te worden, anders moet je naar een dokter.

Ik doe nu al enkele maanden elke dag 30 min voor het ontbijt. Af en toe moet ik mezelf er wel toe zetten maar de benefits die het heeft voor je gezondheid/vetverbranding/eetlust/fysiek zijn dusdanig dat ik het toch maar doe. Denk dat het zowel goed is voor cut als bulk fases.
Sterk dat je dat zo kunt zien vanuit Rusland!
 
Ik zou het niet doen. Je cortisol is sowieso al verhoogd bij het opstaan. Als je dan nog eens gaat sporten...
 
En owh ja

 
Back
Naar boven