Fitness Seller

Cardio

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik zit nu in mijn derde week met cardio. De eerste twee weken deed ik s’morgens op nuchtere maag 20 minuten fietsen. Toen zweette ik erg veel over mijn hele lichaam. In de derde week cardio verhoogd naar 30 minuten en nu zweet ik alleen nog op plekken waar overtollig vet zit, zoals je buik en borst. Betekent dit nu dat daar voornamelijk vet verbrandt wordt? Benen en armen zijn zowat droog.

Zweten is geen teken van vetverbranding.
Zweten op je borst en buik en droog zijn op je armen kan te maken hebben met het feit dat je romp eerder "opwarmt" als je extremiteiten. (vooral als je cardio doet met een tshirt en een korte broek, waardoor extremiteiten sneller afkoelen of moeilijker hitte vast houden)
Wil niet zeggen dat je daar dus meeste vet verbrand.

yup... en drink ook lekker veel water voor het cardioen (uurtje ofso) en ook tijdens en ook na.

• Topic Starter Topic Starter
bestoldschool zei:
Zweten is geen teken van vetverbranding.
Zweten op je borst en buik en droog zijn op je armen kan te maken hebben met het feit dat je romp eerder "opwarmt" als je extremiteiten. (vooral als je cardio doet met een tshirt en een korte broek, waardoor extremiteiten sneller afkoelen of moeilijker hitte vast houden)
Wil niet zeggen dat je daar dus meeste vet verbrand.

Het enige wat ik draag is een korte broek. Ik vroeg mij dit af, omdat waar ik het meeste zweet het vet het snelste verdwijnt.

Terug
Naar boven