Fitness Seller

Carnaval 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee moet werken op dat achterlijke gebeuren.
 
Mja hoe ouder ik wordt hoe slechter ik het trek. Van 3 dagen toen ik een puber was naar 1 avond max toen ik nog in Eindhoven studeerde. Maar nu ik niet meer in brabant woon ben ik bang dat ik het niet meer op kan brengen. Ben sowieso niet zo'n kroegmens en die muziek trek ik echt te slecht.

Maar op zich zeker wel memorabele avonden meegemaakt met carnaval, het gaat wel altijd compleet naar de klote. Iedereen. Period. Dat heeft wel zijn charmes. Alleen die muziek...
 
k*tzooi :roflol: hoorde ze al op de radio, geweldig
 
Mja hoe ouder ik wordt hoe slechter ik het trek. Van 3 dagen toen ik een puber was naar 1 avond max toen ik nog in Eindhoven studeerde. Maar nu ik niet meer in brabant woon ben ik bang dat ik het niet meer op kan brengen. Ben sowieso niet zo'n kroegmens en die muziek trek ik echt te slecht.

Maar op zich zeker wel memorabele avonden meegemaakt met carnaval, het gaat wel altijd compleet naar de klote. Iedereen. Period. Dat heeft wel zijn charmes. Alleen die muziek...

mja hier in de buurt zijn er op zondag, maandag en dinsdag feesten waar vrijwel alleen hardstyle gedraaid wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=5Hsw6rgBpJI

zijn gewoon een hoop wagens met een hoop geluid erop die doorgelust worden.
 
Niet meer. Alhoewel, natuurlijk naar de optocht kijken in eigen dorp met de kleine en daarna even naar kindercarnaval met haar. Dan op tijd naar huis. Dag erop naar optocht in Loon op Zand en daarna de optocht in kring het plein op. Dan onder veelal jongeren nog eens kijken of ik nog meekan op die teringmuziek.

Niet noemenswaardig dus.
 
uit het zuiden: Ja
Carnaval: absoluut niet!
Nooit om gegeven ook,.. volwassenen die de gehele dag zat over straat zwalken,.. Nope, enige postieve aan carnaval was altijd de vrouwtjes,.. Beetje "spring-break" achtig. ineens waren er nauwlijks grenzen, en hadden ze allemaal zin :eek:
 
Laatst bewerkt:
da was potverdomme een goed avondje gister. en vanmiddag gewoon weer verder.
 
nog effe, dan zijn deze k*tdagen ook voorbij en kan dit topic dicht.


31086421.jpg
 
uit het zuiden: Ja
Carnaval: absoluut niet!
Nooit om gegeven ook,.. volwassenen die de gehele dag zat over straat zwalken,.. Nope, enige postieve aan carnaval was altijd de vrouwtjes,.. Beetje "spring-break" achtig. ineens waren er nauwlijks grenzen, en hadden ze allemaal zin :eek:

Dat lijkt me ook verschrikkelijk, net Koninginnedag alleen dan x 10. En hoe erg je er ook niet aan mee doet, je krijgt er altijd iets van mee :(
 
2 epic dagen gehad, nog 3 te gaan :) no gains were lost those days
 
Zaterdag geweest en was wel super in eindhoven. Zodadelijk weer die kant op.
 
Aalst carnaval
:bierbang::klink::zuip::rocknana::evilnana::banana::rocker::hedbang::slotje::clap:
 
Gisteren in EHV geweest bij de Wildeman. Super gezellig, goed sfeertje!
 
het weekend eindhoven geweest en was toch wel heel gezellig, en over de vrouwtjes maar te zwijgen gheheh
 
Die vrouwen in Eindhoven wilde de hele tijd aan me zitten .. srs
Voor de rest veel gast die je aankijken en even een spierbal maken :D
 
Back
Naar boven