Fitness Seller

Carnaval

  • Topic starter HB89
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 2K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
8.550
Waardering
1.131
Lengte
1m96
Massa
115kg
Jawel het staat weer voor de deur!
Nog mensen hier die het vieren, of zijn we bang voor de gainz verliezen.

Alaaaf!
 
ik vlucht dit weekend naar Rotterdam.

heb een hekel aan de verschrikkelijke muziek en vind verkleedpartijtjes meer iets voor kinderen, kutfeest
 
:zuip: hahaha ja het is vaak of compleet kut vinden of het leuk vinden.
 
Carnaval is leuk als je de rest van de katholieke rompslomp ook volgt.
Eerst feesten, dan vasten. Goed zondigen en om vergeving vragen én krijgen en vervolgens eeuwig leven. Nou dank je de koekoek. Ik ben nu al moe.
 
Ik heb geen excuus nodig om gek te doen...
 
  • Like
Waarderingen: HB89
Even gek mogen doen onder het mom van "ja ben dronken" en de rest van het jaar proberen zo normaal mogelijk te doen want anders val je buiten de norm.
 
Wat een zure mensen hier :p Carnaval is een prachtig feest met een geweldige sfeer. Jammer dat mensen buiten carnaval om opeens niet meer zo open kunnen staan voor vreemden.
 
Vond het prachtig als puber. Enige weekend in het jaar dat ik succes had bij de dames :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: HB89
Hahahha had dit wel verwacht. En ik doe met carnaval niet anders dan normaal met stappen. Behalve dat het vier dagen is. Heerlijke reacties :roflol:
 
Wat een zure mensen hier :p Carnaval is een prachtig feest met een geweldige sfeer. Jammer dat mensen buiten carnaval om opeens niet meer zo open kunnen staan voor vreemden.

nee kut feest met een kut sfeer.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
jalalalala laaa

val dood debiel

 
Ik heb komende week een cursus in de VS gepland. Morgen stap ik in het vliegtuig.
5 dagen je als een debiel gedragen, comazuipen en kutmuziek luisteren, wat jammer zeg dat ik dit imbecielenfeest misloop.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven