XXL Nutrition

Carnaval

Bezoekers in dit topic

Ik heb komende week een cursus in de VS gepland. Morgen stap ik in het vliegtuig.
5 dagen je als een debiel gedragen, comazuipen en kutmuziek luisteren, wat jammer zeg dat ik dit imbecielenfeest misloop.
Kan zoiets niet via Skype? Of betalen jullie dit zelf? Ps neem wat monster zero mee
 
Kan zoiets niet via Skype? Of betalen jullie dit zelf? Ps neem wat monster zero mee
Nee, dit betaal jij middels je belastinggeld. Nee, dit kan niet via Skype, ik moet naar de VS. Ik zal aan je denken als ik een huge T-bone steak bestel.
 
Nee, dit betaal jij middels je belastinggeld. Nee, dit kan niet via Skype, ik moet naar de VS. Ik zal aan je denken als ik een huge T-bone steak bestel.
Waar moet je heen?
 
Carnaval... tjah ik ben er mee ‘opgegroeid’ maar of ik het leuk vind? Mijn kinderen vinden het leuk omdat ze dan als superman of iron man verkleed kunnen gaan. Voor hen vind ik het daarom wel leuk.

Ik blijf zelf ver uit de buurt van kroegen. Heb niks met dronkelappen en afgedankte schlagermuziek.
 
Ik heb komende week een cursus in de VS gepland. Morgen stap ik in het vliegtuig.
5 dagen je als een debiel gedragen, comazuipen en kutmuziek luisteren, wat jammer zeg dat ik dit imbecielenfeest misloop.

He bah, plezier hebben. Moet niet gekker worden :p
 
Deep in the night... I'm looking for some fun... :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: mat
ERdvBjPWsAIpp0n


Hou wel van dit soort humor (als reactie op). Heb verder eig niets met carnaval, verkleedpartijen.

& er was blijkbaar ook een kleine praalwagen te zien van een Joodse schoenmaker die schoenen maakte speciaal voor mensen met lange tenen, nice.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven