Fitness Seller

carpool huizen/gooi-fibo (retourtje)

Bezoekers in dit topic

Amsterdam76

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2003
Berichten
70
Waardering
1
sportieveling(en),

tis wat laat, rijdt er morgen iemand mee richting essen? kan een kaartlezer m/v gebruiken.

benzine zou ik dan wel graag delen. ik ben voorzien ve auto. fibo is echt een erg leuke beurs voor de bb-fanaat, essen is goed te doen.

ik woon zelf in huizen, dus graag reacties uit deze regio (bussum, naarden blaricum h'sum), of verderop langs de juiste snelweg richting essen.

als je snel reageert met een telnr bel ik vanavond tegen 0:00uur even op, morgen redelijk op tijd die kant op.

groet!
 
ik mag van mijn moeder niet bij vreemde mannen in de auto stappen....
 
Originally posted by Rob G
ik mag van mijn moeder niet bij vreemde mannen in de auto stappen....
en geen snoepjes aanpakken
 
Jong Jong, doe je wat goeds voor je medeBB'ers krijg je van dit soort reacties wat natuurlijk wel weer te verwachten is van onze Rob en Big old Steve....

vind t wel een tof aanbod man, ik las t vanochtend pas anders had ik waarschijnlijk wel gereageerd... maar dan zou ik wel op de achterbank plaatsnemen:D . Daarbij zal mn ma blij zijn als ik door vreemde kerels wordt meegenomen :rolleyes:
 
Originally posted by dandyman
Jong Jong, doe je wat goeds voor je medeBB'ers krijg je van dit soort reacties wat natuurlijk wel weer te verwachten is van onze Rob en Big old Steve....


alleeee :) ik vond het ook een goed gebaar hoor!
 
ondankbare honden zijn het!
(eigenlijk ben ik gewoon te onhandig om in geval v nood een wiel te kunnen wisselen en wilde ik gewoon wat extra handjes aan boord hebben)
 
Originally posted by dandyman
Jong Jong, doe je wat goeds voor je medeBB'ers krijg je van dit soort reacties wat natuurlijk wel weer te verwachten is van onze Rob en Big old Steve....

vind t wel een tof aanbod man, ik las t vanochtend pas anders had ik waarschijnlijk wel gereageerd... maar dan zou ik wel op de achterbank plaatsnemen:D . Daarbij zal mn ma blij zijn als ik door vreemde kerels wordt meegenomen :rolleyes:
:rolleyes: oja?
 
Oke het is een goed gebaar, sorry dat ik lullig deed maar dat van die extra handjes aan boord vind ik toch een beetje eng.
 
zijn er uberhaupt nog mensen die gereageerd hebben?

nne, de hamvraag... hoe was t?
 
tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik errug lekker lag te pitten zaterdagmorgen. ik ben uiteindelijk niet geweest...

op zich niet handig want vorig jaar was het erg leuk, veel bekende bodybuilders, veel onbekende lui met gigantische emmers voedingssupplementen, en rond het gebouw de traditioneel opgeleukte Duitse manta's en golfjes.

vorig jaar keek ik m'n ogen uit naar de de bodybuildende dames, die had ik nog niet in het echt gezien, maar op deze beurs lopen er hordes rond. mooi vond ik het niet, wel bezienswaardig. dan bedoel ik dus de dames met vergrote kaken en neus en zware stemmen, de dames op dit forum zoals moontje zien er natuurlijk wel leuk uit!

later!
 
Originally posted by Amsterdam76
tot mijn schaamte moet ik toegeven dat ik errug lekker lag te pitten zaterdagmorgen. ik ben uiteindelijk niet geweest...

is maar goed dat we niets hadden afgesproken. Wat een k*tsmoes man :D
een echte BB'er staat voor dag en dauw op om zn ontbijtje en andere maaltijden te maken en jij?

jij slaat de fibo ovr omdat je lekkr lag te slapen. Rust ok, maar jij neem t wel erg over the top.

Originally posted by Amsterdam76
op zich niet handig

kan wel een ander woord bedenken ipv handig:)
 
Back
Naar boven