Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
100% pindakaas heeft maar 4 gram suiker per 100 gramipv pindakaas (ook veel suiker) neem ik 1 eetlepel olijfolie krijg je ook een behoorlijke vertraging maar ook extra Kcal
Alleen casseine is ook goed hoor, zijn trage eiwitten dus....goed voor een uurtje of 8
#broscience everywhereBak kwark met lading slimpie crew.
Iemand trouwens bewijs dat een kleine hoeveelheid vetten de opname vertraagt? Ik ken een studie met wei-eiwit waarbij ook dubbele room (10+ gr vet) werd toegevoegd, en dat deed geen fuck.
Wat is dit joh? Pindakaas hoor je op je buik te smeren.Hallo allemaal!
Ik neem altijd voor het slapen gaan mijn caseine shake + een eetlepel pindakaas om de eiwitafgifte nog wat te vertragen.
Wie doet dit nog meer of waarom doen jullie dit niet?
2008 belde, ze willen hun grap terug...Wat is dit joh? Pindakaas hoor je op je buik te smeren.
Om vervolgens te replyen met een grap die nog ouder is2008 belde, ze willen hun grap terug...
Dat is de grap juist doh!Om vervolgens te replyen met een grap die nog ouder isChapeau.