AndroidHealthClinic

Caseine shake voor het slapen gaan i.c.m. eetlepel pindakaas (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pusher12

Cool Novice
Lid geworden
28 nov 2016
Berichten
105
Waardering
0
Hallo allemaal!

Ik neem altijd voor het slapen gaan mijn caseine shake + een eetlepel pindakaas om de eiwitafgifte nog wat te vertragen.

Wie doet dit nog meer of waarom doen jullie dit niet?
 
Ik eet altijd een bak kwark voor het slapen gaan.
 
Ik ook met soms idd pindakaas , of andere vetten zoals noten,kokos,avocado etc.

Meer omdat mn lichaam vaak niet lekker reageert op kwark
 
Ik neem zelf XXL night protein met ~20g pindakaas.

Lekkel!
 
Plain kwark! :lick:
 
Kwark met allerlei pitten en zaden en wat walnoten en cacao en kaneel en een lading oats. Prima voor het slapen gaan. :D
 
500 gram magere kwark.
 
Vroeger caseïne + nootjes, nu whey + nootjes. Vind caseïne niet ideaal (zeker omdat ik in de middag al 500 gr. magere kwark eet) en whey is ook prima. Caseïne voor bedtijd is overrated
 
ipv pindakaas (ook veel suiker) neem ik 1 eetlepel olijfolie krijg je ook een behoorlijke vertraging maar ook extra Kcal
Alleen casseine is ook goed hoor, zijn trage eiwitten dus....goed voor een uurtje of 8
 
ipv pindakaas (ook veel suiker) neem ik 1 eetlepel olijfolie krijg je ook een behoorlijke vertraging maar ook extra Kcal
Alleen casseine is ook goed hoor, zijn trage eiwitten dus....goed voor een uurtje of 8
100% pindakaas heeft maar 4 gram suiker per 100 gram :emo:
 
Noten-amandel boter-kokos olie is gewoon prima
 
Ik doe er 10gram cacao in, en pak er nog 15gram pecannoten bij.
 
Bak kwark met lading slimpie crew.

Iemand trouwens bewijs dat een kleine hoeveelheid vetten de opname vertraagt? Ik ken een studie met wei-eiwit waarbij ook dubbele room (10+ gr vet) werd toegevoegd, en dat deed geen fuck.
 
Bak kwark met lading slimpie crew.

Iemand trouwens bewijs dat een kleine hoeveelheid vetten de opname vertraagt? Ik ken een studie met wei-eiwit waarbij ook dubbele room (10+ gr vet) werd toegevoegd, en dat deed geen fuck.
#broscience everywhere
 
Hallo allemaal!

Ik neem altijd voor het slapen gaan mijn caseine shake + een eetlepel pindakaas om de eiwitafgifte nog wat te vertragen.

Wie doet dit nog meer of waarom doen jullie dit niet?
Wat is dit joh? Pindakaas hoor je op je buik te smeren.
 
Back
Naar boven