AndroidHealthClinic

Caseïne voor het slapen gaan

Bezoekers in dit topic

Puk70

Novice
Lid geworden
18 jan 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo,
Ik eet voor ik ga slapen altijd een bakje kwark (100gr) met daarin 20 to 25gr caseïne en 25 gram muesli.
Nou weet ik niet zeker of ik de caseïne met of zonder koolhydraten moet innemen. Wat is is het beste, caseïne met water en meer niet of caseïne met kwark en muesli.

Alvast bedankt voor de hulp.
 
Volledig afhankelijk van het grote plaatje. Zonder je voedingsschema kun je hier geen oordeel over geven...
 
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een voedingsschema waar afhankelijk van het dagschema elke avond eiwitten en koolhydraten op het menu staan. Maar het gaat mij meer om een principieel antwoord op de vraag of het beter is caseïne met of zonder (trage) koolhydraten te eten?

Ik lees op diverse internetsites diverse manieren om caseïne te eten of te drinken!

Ik kan dus de koolhydraten welke ik in de avond moet eten vroeg in de avond eten en de caseïne een half uur voor het slapen gaan met water opdrinken. Of ik combineer de twee en eet de koolhydraten en de caseïne een halfuur voor ik ga slapen.
 
Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een voedingsschema waar afhankelijk van het dagschema elke avond eiwitten en koolhydraten op het menu staan. Maar het gaat mij meer om een principieel antwoord op de vraag of het beter is caseïne met of zonder (trage) koolhydraten te eten?

Ik lees op diverse internetsites diverse manieren om caseïne te eten of te drinken!

Ik kan dus de koolhydraten welke ik in de avond moet eten vroeg in de avond eten en de caseïne een half uur voor het slapen gaan met water opdrinken. Of ik combineer de twee en eet de koolhydraten en de caseïne een halfuur voor ik ga slapen.

Als dit al een verschil gaat maken op je progressie, kracht of lichaamssamenstelling, dan is het verwaarloosbaar minuscuul klein.

Zorg ervoor dat je K/E/V kloppen aan het eind van de dag. Als jij daarvoor nog extra koolhydraten bij je laatste maaltijd moet eten, vooral doen.
 
Startersguide onderaan mn post ff doorlezen, vooral eerste paar zinnen
 
Startersguide onderaan mn post ff doorlezen, vooral eerste paar zinnen

Bedankt voor de reactie:)

---------- Toegevoegd om 05:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:58 ----------

Als dit al een verschil gaat maken op je progressie, kracht of lichaamssamenstelling, dan is het verwaarloosbaar minuscuul klein.

Zorg ervoor dat je K/E/V kloppen aan het eind van de dag. Als jij daarvoor nog extra koolhydraten bij je laatste maaltijd moet eten, vooral doen.

idd, bedankt:)
 
Back
Naar boven