Fitness Seller

cashewnoten afwegen

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
ik heb een potje van 450 gram noten cashewnoten...
weet iemand hoeveel ongeveer 30 gram hiervan is? heb niets om hier te meten
alvast bedankt
 
Verdeel de cashews in 15 porties.
 
Pak een rekenmachine ?
 
,)

8 dus heb gwn onngeveer genomen
 
1 noot weegt +/- 1 gram. Heb het net gewogen, speciaal voor jouw:aai:
 
handje noten is 30 gram..
 
haha meen je dat nu ?.
alvast bedankt gwn 30 noten dus ongeveer

Jep heb een modale noot uit het bakje genomen en gewogen. Had wel even geen zin om te zien hoeveel dit na de komma zou zijn door wat meer noten erbij te leggen en ze te tellen.:rolleyes:
 
Jep heb een modale noot uit het bakje genomen en gewogen. Had wel even geen zin om te zien hoeveel dit na de komma zou zijn door wat meer noten erbij te leggen en ze te tellen.:rolleyes:

Weet iemand de standaard deviatie van een modale noot die ik kan verdisconteren. Ik wil met 95% betrouwbaarheid 30 gram noten hebben.

PS als je het goed wil doen, meet dan bijvoorbeeld 30 noten en deel dat door 30, dat is meer betrouwbaar dan een noot op de weegschaal
 
Laatst bewerkt:
man koop een weegschaal,
het is essentieel bij het maken van een deftig voedingsschema
 
Aye, koop een weegschaal. Kosten € 25,- of zo. Zit je er telkens 20g naast (hoger dan he), eet je 1000cals per week meer dan dat je in je schema hebt staan.
 
Weet iemand de standaard deviatie van een modale noot die ik kan verdisconteren. Ik wil met 95% betrouwbaarheid 30 gram noten hebben.

PS als je het goed wil doen, meet dan bijvoorbeeld 30 noten en deel dat door 30, dat is meer betrouwbaar dan een noot op de weegschaal

ik zou daar je basisboek statistiek voor pakken en nalezen. en 95% betrouwbaarheid zal niet zorgen voor een significant verschil in deze proef:p
 
ik zou daar je basisboek statistiek voor pakken en nalezen. en 95% betrouwbaarheid zal niet zorgen voor een significant verschil in deze proef:p

Wie zegt dat de populatie cashewnoten kan beschreven worden volgens de Gauss-curve? :)
 
Back
Naar boven