Fitness Seller

cashewnoten

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Waar kopen jullie ze? Is wel focking duur zeg zie ze voor 2,80 of 2,50, 3 blikken tonijn kan ik ervoor inplaats kopen.
 
is ook de prijs die ik betaal, denk dat noten gewoon niet goedkoop zijn.
 
in gewone supermarkten zijn ze schandalig duur.
ik heb vandaag nog 400 gr gekocht voor 4.50 bij de marokanen voor noten moet je bij hun winkels zijn .
beste wensen nog
 
noten mix van aldi is best goedkoop. is wel gemixt maar zitten ook amandel en walnoten in : zijn nog beter dacht ik. :)
 
noten mix van aldi is best goedkoop. is wel gemixt maar zitten ook amandel en walnoten in : zijn nog beter dacht ik. :)

hvl kosten die? van de ah heb ik echt binnen een min opgegeten en ben ik 2,80 kwijt schandalig !!:mad::mad:
 
Haal gewoon ongezouten pinda's 250 gram voor 80 cent als ik het goed heb.
 
'Ik' koop ook de notenmix van de aldi. Zal eens vragen hoeveel ze kosten.
 
Haal gewoon ongezouten pinda's 250 gram voor 80 cent als ik het goed heb.
Ik zoek me rot achter die ongezouten, Nergens vindt ik die ! Waar koop jij ze ?

En zijn die noten uit de Aldi echt beter want vertrouw die winkel niet echt hoor.
 
Ik koop altijd amandelen van de appie.
 
Waar kopen jullie ze? Is wel focking duur zeg zie ze voor 2,80 of 2,50, 3 blikken tonijn kan ik ervoor inplaats kopen.

Focking duur? 3 euro voor een paar nootjes is toch peanuts (flauwe woordgrap)? Ik bedoel daar heb je net twee liter benzine voor waar hebben we het over.
 
Ik haal altijd C1000 merk Ongezouten Pinda's. iets van €0,94 en het is 250 gram.
 
Focking duur? 3 euro voor een paar nootjes is toch peanuts (flauwe woordgrap)? Ik bedoel daar heb je net twee liter benzine voor waar hebben we het over.

haha ik haar 3 blikjes tonijn voor man als ik een zak noten eet heb ik nog enorm honger, wou in mijn voedingsschema zetten maar dan ben ik al duur uit als je tonijn elke dag 500g kipfilet etc etc neemt
 
Back
Naar boven