MuscleMeat

Cashslaves/Financial domination/sponsors

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

justin17x

Novice
Lid geworden
31 jul 2012
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
88kg
Hallo allemaal,

Misschien een beetje een vreemd topic (wist niet zo goed waar dit te posten op het forum), maar leek we wel interessant om effe te posten (ben vooral benieuwd of andere hiermee bekend zijn). Ik ben een 24-jarige bodybuilder, had een tijdje geleden wat progress foto’s op een Amerikaanse bodybuilding site gepost en ben toen benaderd door een zogeheten ‘Muscleworshipper’. Nou weet ik dat we hier vast wel bekend zijn met dit soort worship-gevallen haha, maar deze introduceerde mij tot iets waar ik nog niet bekend mee was namelijk Cashslaves & Financial domination (tja…ik had er zelf ook nog nooit van gehoord).

Online zijn er blijkbaar hele community’s van mannen die erop kicken om geld af te staan (of zelfs van zich af te laten pakken) aan hetero bodybuilders. Deze mannen noemen zichzelf cashslaves of cashfags. Effe voor de duidelijkheid dit gebeurd allemaal online, er is dus GEEN realtime afspraak voor nodig!!! Deze zogeheten cashslaves betalen geld via paypal om je te mogen “worshippen en serven” op de webcam. Dit “serven” houdt in dat je een beetje flexed op de webcam, maar sommige kicken er ook op om daarbij voor van alles uitgescholden te worden, of alleen je voeten te mogen zien. Verschilt weer per persoon. Je gaat NIET naakt en er is GEEN sprake van coïtus of iets in die richting. De gasten die het geld aannemen worden dan weer cashmasters genoemd. Je zet gewoon een dominant, alpha mannetje (en soms homo fobisch) attitude op en daar krijg je cash voor. ERG Weird allemaal :S

Er zijn gasten die serieus per maand honderden (of zelfs over de duizend) euro’s/dollars verdienen met dit gedoe. Hoeveel je verdiend ligt denk ik aan hoeveel ervaring je er mij krijgt en het allemaal een beetje gaat doorkrijgen. Sommige van deze meesters en slaven spreken blijkbaar wel in het echt af en die slaven geven dan een flinke lading geld om effe afgeranseld of vernederd te worden of het huishouden te doen (ff voor de duidelijkheid….er vind geen coïtus plaats…No homo hier! Van deze fetish is er ook heterocoïtusuele variant website…alleen daar zijn alleen de vrouwtjes de baas en doneren mannen aan hen).

Ik heb zelf pas een zo’n community website ontdekt, dus ben nog een beetje aan het uitzoeken wat en hoe. Dat het een vreemde fetish is mag duidelijk zijn (maar ieder zijn ding I guess) en ik weet ook niet zo goed ermee te doen. Ik heb gister wel 100 euro weten te beuren om ff een kwartiertje voor de cam een sigaretje te roken en nog een kwartiertje te posen.

zo heel verhaal..... :) Ik weet zelf niet zo goed wat te doen hiermee. Wat vinden we er van? Immoreel?(tis toch een beetje uitbuiten van vaak mensen met een laag zelfbeeld merk ik al). Of gewoon lekker lucratief? :cool: Zijn er hier mensen bekend mee? Of die dit al eens hebben geprobeerd?
 
100% fag. Heb respect voor jezelf, fack die 100euro je gaat toch niet zo'n vieze gozah pleasen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven