Fitness Seller

Casting Call

Bezoekers in dit topic

stormtrooper

Novice
Waardering
2
📸 Spoed Casting Call - Photo Shoot 📸

Hey allemaal!

Voor een photoshoot van "Budget Verhuis Service" ben ik op zoek naar een gespierde mannen tussen de 18-35 jaar. Affiniteit met bodybuilding is een pluspunt!

Details:
📅 Datum: Vrijdag 7 juni 2024
📍 Locatie: In de buurt van Zwanenburg
⏰ Duur: Ongeveer 4 uur
💸 Vergoeding: In overleg

Interesse?
Stuur me dan een paar foto's van jezelf via WhatsApp op +31640683470.

Gebruik gewoon echte verhuizers, die zijn niet gespierd als Bodybuilders zijn !

Nou heb ik wel een keer verhuizers gehad (man en vrouw) die beiden wel erg gespierd waren :eek:

Maar ook een keer een verhuizer gehad die eruit zag alsof ik het maar beter zelf kan doen (heb toen ook maar meegeholpen :roflol: maar had ik sowieso wel gedaan sinds hij alleen was).

Ik ben te dik, sorry.

Misschien is toyboyroy wel te porren voor een shotje royboyiron
Toyboyroy komt alleen snachts tevoorschijn. Mijn schizo alter ego, zou het hem vanavond even vragen . Hoe stout mag die shoot zijn? Casting couch

• Haha
Waarderingen: K82
Had een tijdje geleden niet een lid van hier ook meegedaan aan een McDonalds reclame? Ik weer niet meer wie dat was, maar misschien is hij te porren?

Waarom alleen mannen?
Omdat kanaries niet zo goed verhuisdozen kunnen tillen...

Maak je niet druk joh! Van de marketing afdeling willen ze graag mannen. Prima toch...

In de dove reclame zit een vrouw met Down, 1 op de 1300 mensen in Nederland heeft down (relatief kleine groep dus). En als ik me ergens niet mee identificeer is het met iemand met Down. Maar Who cares... als de marketing afdeling dat graag wil.

Jeetje allemaal gejank omdat ik een normale vraag stel. AAN TS.
Haha wat laat je weer op de kast jagen!! Over kasten gesproken die hebben ze nodig? Of was het nou dat ze die moeten verslepen 😭😭

Haha wat laat je weer op de kast jagen!! Over kasten gesproken die hebben ze nodig? Of was het nou dat ze die moeten verslepen 😭😭
Ja van het kastje naar de muur sturen.

Laat je nie gek maken!

• Haha
Waarderingen: GruX
Amen! Krijg ik een halleluja?
happy hell yeah GIF

Back
Naar boven