MuscleMeat

CBD OLIE(slaap)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.486
Hoi,

Ik zat te denken om eens CBD olie aan te schaffen om te kijken of het helpt om beter te slapen.
Nu zit ik een beetje te lezen en kwam ik deze tegen: https://www.totalbodyshop.nl/cbd-recovery/

Iemand enig idee of dit werkt en hoeveel je er van moet nemen? Dat staat nergens en neem niet aan dat je dat halve potje naar binnen moet knikkeren:roflol:
 
Ik neem cbd olie voor slaap.. maar ik koop het niet in de winkel die troep is te slap
 
Welke neem je en waar koop je die? Dosis?
Slaap je intussen beter hierdoor?
Collega van me maakt het zelf dus is sterker (en goedkoper)

Ja slaap beter door merk ik ipv telkens wakker worden
 
Probeer eens cardio, zal je wel moe van zijn!

cc7de35037d123aa9baba6e308136afa.png

bron: https://www.cbddrogist.nl/cbd-olie-2-5-procent-10-ml-medihemp/

Het hangt dus af hoeveel %, 5% is 35-40mg (18-20 druppels) en zal wel verschillen van potje per potje
 
Ik neem cbd olie voor slaap.. maar ik koop het niet in de winkel die troep is te slap

Je moeder ligt met regelmaat met haar benen wijd maar het werkt niet.
 
  • Wow
Waarderingen: ACE
Of je gaat gewoon van je tren af dan wordt je niet steeds wakker door je eigen zweet groetjes
 
Heb deze besteld via Totalbodyshop. Neem voor het slapengaan 10-15 druppels. Geeft vaak een vermoeid gevoel zodat je zin krijgt om te slapen. Maar soms krijg ik dit effect niet, waarschijnlijk door hoge caffeïne-intake tijdens de dag.
 
Phenibut een uurtje voor het slapen gaan doet ook wonderen, niet elke dag nemen alleen, maar je slaapt als een roos
 
Heb een tijdje CBD uit de winkel gehad, die 'slappe troep'. Sliep er wel iets beter door, maar merk toch dat Melatonine beter werkt voor mij. Heb die van XXL momenteel.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Heb een tijdje CBD uit de winkel gehad, die 'slappe troep'. Sliep er wel iets beter door, maar merk toch dat Melatonine beter werkt voor mij. Heb die van XXL momenteel.
3mg melatonine is ook nice idd, helemaal in combi met Phenibut en een glas whisky :D
 
Back
Naar boven