Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Ik gebruik het nu een jaartje, alle nero-photosnap word ook verwijderd.
(alle foto's van elke site die je opent).
Ik gebruik naast ccleaner ook East-tec eraser. Dat is de beste privacy cleaner op het moment. http://www.east-tec.com/consumer/eraser/index.htm
Download:
[Link niet meer beschikbaar]
Kun je je opmerking onderbouwen met duidelijke argumenten?
East-tec eraser zal misschien ook best een goede zijn. Maar CCleaner werkt goed bij mij, en wordt ook door veel lui aangeraden. De pa van een vriend van me werkt bij HP, hij zei dat het een erg goed product was.
Then you're doing it wrong...
Waarschijnlijk zal die pik van HP wat meer van PC's af weten dan jij
Then you're doing it wrong...
Waarschijnlijk zal die pik van HP wat meer van PC's af weten dan jij
Bepaalde programmatuur op een pc maakt ook gebruik van, tja, noem het voor gemak maar even cookies, dit wordt ook gewist.
Iedereen vind het tegenwoordig maar vreemd dat een pc steeds trager wordt en dat bepaalde programma's opeens niet meer ( vlekkenloos) werken. Maar als je dan gaat kijken staan deze pc's meestal vol met "cleaners" en dergelijke.
Zodra je dan gericht gaat zoeken naar een bepaald probleem kom je vaak achter het feit dat er een specifiek gedeelte van het systeem, wat noodzakelijk is om iets goed te kunnen draaien als het ware gesloopt is door zo'n cleaner.
Probeer gewoon zelf bewust bezig te zijn met een pc'en ga er niet vanuit dat een cleaner of antivirus programma je troep wel weer opruimt, dit lijkt vaak alleen maar zo en werkt meestal tijdelijk.