Fitness Seller

Nieuws CDA gedoogt wellicht VVD/PVV

Bezoekers in dit topic

Klopt, maar dat komt ook door de eigen hypocrisie, want het was zo erg omdat er zoveel media-aandacht voor was. Maar zoals ik al zei, dit is toch een argument om ontwikkelingshulp te veranderen ipv te stoppen?

Ja maar dat gaat niet zomaar. Het gaat nu al jaren fout dan verwacht jij dat dat binnen een week gebeurt is? Die politici zijn niet zo achterlijk hoor. Wel ben ik zelf voor totale afschaffing ervan, maar als ze het geven en het wordt goed besteed maak ik er geen drama van. Dus verandering zou opzich kunnen, maar of het realistisch is is een tweede
 
Niets geven is geen optie, dan zet je jezelf als land ook in een positie die tegenover andere landen niet te verantwoorden is. Dat schaadt je economische en andere belangen. Wat ontwikkelingshulp betreft moeten er zeker veranderingen komen, onlangs op de radio iemand gehoord die duidelijke kritiek en oplossingen had. Daar was dan ook wel weer kritiek op, maar die discussie is in elk geval nodig. Tot we een betere besteding hebben, en zolang de besparingen nog duren, vind ik echter dat we die 0,8% moeten terugbrengen naar een kleiner budget, en vooral de dubieuze hulp moet maar even gestopt worden. Dat geld kan momenteel in eigen land beter besteed worden.

We? Jullie gierigaards in Belgie geven maar 0,7% hoor.:p
 
Laatst bewerkt:
We? Jullie gierigaards in Belgie geven maar 0,7% hoor.:p

Dat is ook de norm, en ik ben voor die totale afschaffing ja, gewoon omdat ik dat vind. Ergens denk ik doordat ik het maar een far from the bed show vind, dit gaat denk ik veranderen naarmate mijn leeftijd oploopt en mijn wijsheid toeneemt. Maar ik weet niet of dat de doorslaggevende reden is

En pietje ik had een politie avatar, speciaal he
 
Laatst bewerkt:
We? Jullie gierigaards in Belgie geven maar 0,7% hoor.:p
Minder zelfs: 0,55% voor 2009. De norm was 0,6%.

Maar België haalt de derdewereldbevolking liever binnen in eigen land, nergens in de wereld is er zoveel immigratie geweest van armoedzaaiers als hier. Zal dan ter compensatie zijn vermoed ik...
 
Van een minderheidskabinet naar ontwikkelingsgelden. Het is maar een kleine stap inderdaad. Uitgekauwd onderwerp dat het is.
 
Back
Naar boven