Fitness Seller

Cebrium ?

Bezoekers in dit topic

j0ep

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2006
Berichten
11
Waardering
0
Zojuist een proefpakket cebrium ontvangen. Volgens de meegeleverde instructie gaat het hier om een supplement bestaande uit Aminozuren. het zou vooral bedoeld zijn voor het ondersteunen van het functioneren van de hersenen (alertheid en concentratie) en niet zozeer voor spieren, maar als het er toch ligt.. Misschien dat jullie er wat nuttigs over kunnen vertellen ?

Het volgende zou erin zitten:

Per dag 1 capsule van 11,0g bevat 68mg amnizoren::
- glutaminezuur (14,7%), lysine (10,3%), leusine (10,3%), arginine (10,3%), Aspraginezuur (10,3%), Serine (7,3%), Fenylalanine (5,9%), valine (5,9%), treonine (5,0%), Tyrosine (5,9%),isoleucine (4,4%), histidine (4,4%), Methionine (2,9%), Tryptofaan (1,5%)

Zou dit enigizns nuttig kunnen zijn voor spiergroei ? De verpakking is mij wat te blits en "speciaal ontwikkeld voor zakenmensen en managers" dus uiteindelijk zal het wel een duur supplement worden. Het zou in januari 2007 op de markt komen in NL.
 
Laatst bewerkt:
Hoort waarschijnlijk thuis in de categorie 'brain boosters' zoals bv. Cerebro van Syntrax of Psychotropin van Ergopharm, die onder andere de doorbloeding van de hersenen stimuleren. Kan wel nuttig zijn bij het trainen omdat het je alertheid verbetert en je een betere mentale focus kan geven tijdens de training. Maar ik heb m'n twijfels of Cebrium werkt, ik mis namelijk een aantal ingrediënten zoals Huperzine A of Vinpocetine.
 
Cebrium - Mental Agility Food Supplement for Smarter People
[Link niet meer beschikbaar]
(draait nog niet)
 
is Cebrium nou een stof apart of gaat het om de aminozuren?
 
Cebrium is alleen maar de merknaam, geen aparte stof. Ik ga het in Juli een maandje proberen, we zien wel wat het wordt. Kwaad zal het niet kunnen volgens mij.
 
Back
Naar boven