XXL Nutrition

cecile9910 contestlog

Bezoekers in dit topic

Ano_1972_02

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
1.388
Waardering
120
Vetpercentage
17%
Hallo mensen! ik ga nog een keer meedoen met de online contest, want vind het leuk om aan een doel te werken, momenteel train ik minimaal 3 keer per week.
Probeer deze zomer weer wat strakker te worden en wil licht de buikspieren kunnen zien, nu zie je ze bovenaan niet meer en ga dus weer vaker op de voeding letten en moet meer cardio erbij doen, ook zal ik mn armen specifieker gevormd willen zien, vooral biceps en triceps mogen meer omvang krijgen. eigenlijk eet ik al gezond en let er op dat ik genoeg eiwitten en o.a mager vlees en vis eet, het komt voor mij met name op meer cardio neer, want dat is nu 10 tot 15 min voordat ik begin met krachttraining, verder geen drastische dieeten deze keer, ik zie wel hoever ik kom, ten eerst doe ik het voor mezelf en vind het leuk om de resultaten op deze manier te kunnen laten zien.
 
Ik hou je in de gaten hoor
deed ik al :)
 
Succes Cecile! Leuk dat je weer meedoet.
Geen nieuwe foto in bikini nr 315? :D
 
Succes!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::rocker2::clap::clap::clap::thumbs:
 
Succes meid, verwacht ook dit jaar weer veel van jou;-)
 
Succes en ik hoop op veel pikante foto's in sexy lingerie setjes. :heart:
 
Super dat je weer meedoet, succes! Stiekem vind ik je foto's altijd erg leuk om te zien! Ga je nuchter cardio doen?
 
Iedereen hierboven bedankt voor de succeswensen dat wens ik ook voor jullie:cheer:

Succes Cecile! Leuk dat je weer meedoet.
Geen nieuwe foto in bikini nr 315? :D

Komt er aan:) zijn de bikinis nog ergens goed voor ;) denk dat ik er vandaag maar mee bezig want ga het te veel uitstellen weer..
Succes!!:cheer::lifter::evilnana::rocknana::rocker2::clap::clap::clap::thumbs:
Dankje jij ook weer;):)

Succes meid, verwacht ook dit jaar weer veel van jou;-)

Bedankt ook Gert Jan!

Super dat je weer meedoet, succes! Stiekem vind ik je foto's altijd erg leuk om te zien! Ga je nuchter cardio doen?

Dankje wel Sue, vind het zelf ook leuk om fotos van anderen te bekijken, iedereen heeft weer andere doelstellingen en fysieken.
Ben wel nuchter want ik eet pas als ik thuis ben na het trainen, dus eind vd middag train ik meestal, moet er wel opletten dat ik genoeg energie over heb, want trainen wil niet zo erg lukken als ik te weinig eet, dan wordt ik wel eens misselijk van te lang zwaar trainen of een beetje duizelig, dus wat ik eerder dacht van op een flesje water trainen daar zie ik vanaf, dan doe ik er beter aan om niet te gaan en een betere dag te kiezen ipv "zomaar "even" trainen, ik moet wel goed voorbereid zijn, want ik wil wel een goede training altijd afwerken.
Verder jog ik 1 a 2 keer pw een half uur, dat zou ik nog op kunnen schroeven naar 45 min.
 
:cheer:Succes Cecile
 
Leuk dat jij ook meedoet!! Je bent denk ik echt de motivater om foto´s te blijven posten:D..Veel succes de komende tijd in ieder geval!
 
Succes meid! :D
 
Ook van mij veel succes!!!
 
vandaag nog getraind schouders dmv shoulder press, cable, borst met chestpress, pec dec, dumbbelltraining biceps en paar oefeningen voor de benen zoals legpress en legcurl, daarna nog buik op bankje en 1 toestel.. lang getraind door de vele spiergroepen, kon het goed volhouden door 2 a 3 oefeningen te doen.
Hier heb ik nog nieuwe fotos, maar de pose foto met dbb opschrift ga ik nog plaatsen, was ik vergeten.

2 mei 2010 002.jpg


08 mei.jpg


mei 08  start contest.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven