XXL Nutrition

cecile9910 contestlog

Bezoekers in dit topic

Kijk jij snapt het ;)
Ik wil exclusieve rechten op die mooie plaatjes:)

Ik ben aan het eten, eten en nog eens eten.. haha straks ben ik te dik voor je!
 
Heb je een 9 gegeven in de contest. Goed lichaam. Samen met aradev het bewijs dat je als vrouw zijnde helemaal niet uit hoeft te zakken als je de 30 gepasseerd bent ;). Sterker nog, het ziet er een stuk atletischer uit dan veel 18-jarige meisjes van tegenwoordig.

@grosje
Laat je wel eens een mogelijkheid onbenut om te slijmen bij een vrouw? Bijna elke post van jou in de vrouwensectie is hetzelfde haha.
No offence verder ;):D
Jij bent trouwens zelf ook het bewijs dat je als man van bijna 50 niet met een uitgezakt lichaam rond hoeft te lopen, dus dat is ook zeer netjes :).
 
Laatst bewerkt:
Heb je een 9 gegeven in de contest. Goed lichaam. Samen met aradev het bewijs dat je als vrouw zijnde helemaal niet uit hoeft te zakken als je de 30 gepasseerd bent ;). Sterker nog, het ziet er een stuk atletischer uit dan veel 18-jarige meisjes van tegenwoordig.

@grosje
Laat je wel eens een mogelijkheid onbenut om te slijmen bij een vrouw? Bijna elke post van jou in de vrouwensectie is hetzelfde haha.
No offence verder ;):D
Jij bent trouwens zelf ook het bewijs dat je als man van bijna 50 niet met een uitgezakt lichaam rond hoeft te lopen, dus dat is ook zeer netjes :).


Heel erg bedankt voor je stem! ik vind mezelf een 9, meer voor de moeite, want dicipline heb ik wel gehad! want als ik mezelf een 10 zou vinden zag ik er er totally ripped uit :D

Als je uitgezakt erbij loopt komt het ECHT door de voeding..wat je tegenwoordig ziet bij veel jongeren! met wat beweging en gezonde voeding kom je al een heel eind.
 
Laatst bewerkt:
Slijmen???
Nee ik kan het gewoon goed vinden met vrouwen
Vooral als ze mooi zijn hahahaha
En met Cecile heb ik speciale band en daar flirt en slijm ik extra (maar ze begrijpt wel dat het ook een beetje gein is)

Ja joh als je 48 bent dan kan je alleen nog maar slijmen met vrouwen ;)
bedankt voor het compliment trouwens
 
Heel erg bedankt voor je stem! ik vind mezelf een 9, meer voor de moeite, want dicipline heb ik wel gehad! want als ik mezelf een 10 zou vinden zag ik er er totally ripped uit :D

Als je uitgezakt erbij loopt komt het ECHT door de voeding..wat je tegenwoordig ziet bij veel jongeren! met wat beweging en gezonde voeding kom je al een heel eind.

Leuk ook dat je gewoon durft te zeggen dat je jezelf een 9 vind. Genoeg vrouwen gedragen zich veel te onzeker. Je weet wat je waard bent zo te zien en je durft dat ook gewoon te zeggen. Prima :). Op deze manier kom je gewoon zelfverzekerd en leuk over qua karakter (al ken ik je verder niet). Als ik grosje was zou ik nog even 10 regels doorgaan met complimenten geven over je lingeriekeuze, maar ik laat het hierbij :D.

Zelf ben ik ook van plan om er gewoon altijd goed uit te blijven zien (zeker omdat ik vroeger dik was). Ik ben nu nog aan het werken naar mijn doel, maar als ik dat bereikt heb, wil ik dat ook behouden. Wat wel erg helpt is dat mijn vriendin ook fanatiek sport en altijd op haar eten let. Zij vindt het ook super belangrijk dat je als vrouw altijd moeite blijft doen en op je lichaam/uiterlijk let, ook als je ouder wordt. Ik denk dat het erg scheelt op de lange termijn als je allebei dezelfde mening en instelling hebt daarover.

Slijmen???
Nee ik kan het gewoon goed vinden met vrouwen
Vooral als ze mooi zijn hahahaha
En met Cecile heb ik speciale band en daar flirt en slijm ik extra (maar ze begrijpt wel dat het ook een beetje gein is)

Ja joh als je 48 bent dan kan je alleen nog maar slijmen met vrouwen ;)
bedankt voor het compliment trouwens

Ik vind het wel grappig hoe je doet :D. Natuurlijk kan ik mooie vrouwen ook waarderen, maar ik probeer toch iets meer te reageren op andere dingen ipv een mooi lichaam / sexy uitstraling. Maargoed, dat is een persoonlijke keuze ;). Er zijn ook zoveel mooie vrouwen, maar een mooie vrouw met een leuk karakter, dan vind ik het pas bijzonder worden.
Het was zeker geen kritiek naar jou toe hoor. Maar ik vind dat je wel redelijk wat slijmt bij alles wat in ondergoed op de foto staat en er strak uitziet ;):p

Wat je lichaam betreft, ik mag hopen dat ik er zo uitzie als ik 48 ben. Echt goed om te zien dat niet alle mannen van 48 een bierbuik hebben haha (98% wel namelijk). Ik vind dat je daar echt trots op kan zijn grosje.
 
Leuk ook dat je gewoon durft te zeggen dat je jezelf een 9 vind. Genoeg vrouwen gedragen zich veel te onzeker. Je weet wat je waard bent zo te zien en je durft dat ook gewoon te zeggen. Prima :). Op deze manier kom je gewoon zelfverzekerd en leuk over qua karakter (al ken ik je verder niet). Als ik grosje was zou ik nog even 10 regels doorgaan met complimenten geven over je lingeriekeuze, maar ik laat het hierbij :D.

Zelf ben ik ook van plan om er gewoon altijd goed uit te blijven zien (zeker omdat ik vroeger dik was). Ik ben nu nog aan het werken naar mijn doel, maar als ik dat bereikt heb, wil ik dat ook behouden. Wat wel erg helpt is dat mijn vriendin ook fanatiek sport en altijd op haar eten let. Zij vindt het ook super belangrijk dat je als vrouw altijd moeite blijft doen en op je lichaam/uiterlijk let, ook als je ouder wordt. Ik denk dat het erg scheelt op de lange termijn als je allebei dezelfde mening en instelling hebt daarover.



Ik vind het wel grappig hoe je doet :D. Natuurlijk kan ik mooie vrouwen ook waarderen, maar ik probeer toch iets meer te reageren op andere dingen ipv een mooi lichaam / sexy uitstraling. Maargoed, dat is een persoonlijke keuze ;). Er zijn ook zoveel mooie vrouwen, maar een mooie vrouw met een leuk karakter, dan vind ik het pas bijzonder worden.
Het was zeker geen kritiek naar jou toe hoor. Maar ik vind dat je wel redelijk wat slijmt bij alles wat in ondergoed op de foto staat en er strak uitziet ;):p

Wat je lichaam betreft, ik mag hopen dat ik er zo uitzie als ik 48 ben. Echt goed om te zien dat niet alle mannen van 48 een bierbuik hebben haha (98% wel namelijk). Ik vind dat je daar echt trots op kan zijn grosje.

Ik wil niet zeggen dat ik een wedstrijdfiguur heb, wat dat betreft ben ik er nog lang niet! dan moet ik eerst weer massa winnen en op een streng dieet met alle supplementen van dien.. ook mijn rug zal dan behoorlijk moeten groeien en dat is mn zwakke punt.. ik zie me hier ook nog niet ripped staan met 13% vet en dan thuis zitten, dan moet je ook wel een wedstrijd in het vizier hebben, zo denk ik er over!
Maar voor een fitnessfiguur ga ik er wel mee door en ben ik niet onzeker idd.
Grosje mag wel trots zijn, de meesten hebben wel een buik, en dat is wel een van de eerste dingen waar ik op let, als een man wat ouder is en aantrekkelijk :p
 
Ik wil niet zeggen dat ik een wedstrijdfiguur heb, wat dat betreft ben ik er nog lang niet! dan moet ik eerst weer massa winnen en op een streng dieet met alle supplementen van dien.. ook mijn rug zal dan behoorlijk moeten groeien en dat is mn zwakke punt.. ik zie me hier ook nog niet ripped staan met 13% vet en dan thuis zitten, dan moet je ook wel een wedstrijd in het vizier hebben, zo denk ik er over!
Maar voor een fitnessfiguur ga ik er wel mee door en ben ik niet onzeker idd.
Grosje mag wel trots zijn, de meesten hebben wel een buik, en dat is wel een van de eerste dingen waar ik op let, als een man wat ouder is en aantrekkelijk :p

Waarom zou je een wedstrijdfiguur willen als vrouw zijnde als je geen wedstrijden doet inderdaad. Als ik het goed begrepen heb treden er bij vrouwen ook allerlei complicaties op bij een (te) laag vet%.
Ik vind je vet% al behoorlijk laag (zeker uit 'normale mensen' perspectief gezien). Ik vind dit mooi, maar 8-10% erbij vind ik ook nog mooi bij een vrouw.

Ga zo door in ieder geval!
 
Bedankt Cecile voor je compliment ;)
Hoor ik graag dus ik loop weer met een glimlach
Ik vind die ribbels ook belangrijk voor mijzelf zoals jij je eigen fysiek ook belangrijk vind.

ennnn Mid jongen
Ik slijm niet maar geef gewoon een compliment aan de dames die het verdienen.
De dames hier willen net als jij graag horen dat ze er goed uit zien en gesprekken over het karakter en gevoelens enz enz zal je hier niet vlug vinden op dit forum.
We hebben allemaal 1 doel, er beter uit zien, dus als iemand een foto plaats dan willen ze graag een leuke reactie.
Bij Cecile is het niet moeilijk om een leuke reactie te plaatsen ze ziet er gewoon top uit.
O o zit ik weer te slijmen :)
 
Bedankt Cecile voor je compliment ;)
Hoor ik graag dus ik loop weer met een glimlach
Ik vind die ribbels ook belangrijk voor mijzelf zoals jij je eigen fysiek ook belangrijk vind.

ennnn Mid jongen
Ik slijm niet maar geef gewoon een compliment aan de dames die het verdienen.
De dames hier willen net als jij graag horen dat ze er goed uit zien en gesprekken over het karakter en gevoelens enz enz zal je hier niet vlug vinden op dit forum.
We hebben allemaal 1 doel, er beter uit zien, dus als iemand een foto plaats dan willen ze graag een leuke reactie.
Bij Cecile is het niet moeilijk om een leuke reactie te plaatsen ze ziet er gewoon top uit.
O o zit ik weer te slijmen :)

Niet zo serieus reageren joh ;). Ik zit je ook maar een beetje uit de tent te lokken. :D
 
Ik ben ook niet boos, ik meen dit echt
Iedereen hoort toch graag dat ze er goed uit zien
 
Ik ben ook niet boos, ik meen dit echt
Iedereen hoort toch graag dat ze er goed uit zien

Ik kan oprecht zeggen dat ik het wel leuk vind om te horen, maar meer ook niet. 80% heb ik toch zo mijn eigen idee over of het wel/niet goed is wat ik in de spiegel zie. Als mensen nu tegen me zeggen dat het er goed uitziet neem ik het met een korrel zout omdat het er naar mijn maatstaven nog niet goed uitziet.
Als ik straks wel heb wat ik wil en mensen vinden het er niet goed uitzien zal ik daar ook niet anders van gaan kijken naar mezelf.
Maar een complimentje afentoe is wel leuk natuurlijk, maar je eigen mening telt altijd het zwaarst vind ik.

Ik denk dat sommige vrouwen bijna elke dag al horen dat ze er goed uitzien en nagekeken worden door 90% van de mannen. Die hechten daar niet echt waarde meer aan denk ik persoonlijk. Of het moet natuurlijk echt een bijzonder en zeer oprecht compliment zijn.

Ik heb ook maar even in jouw log gereageerd, want dit is nogal offtopic :D
 
Laatst bewerkt:
Hey Cecile, wat heb je nu op de planning staan?? mooie sexy pics ook weer hé
 
Hey Cecile, wat heb je nu op de planning staan?? mooie sexy pics ook weer hé

Dank je miss H! ik voelde me niet echt sexy, dat komt meer door de kleding denk ik, maar voor fitness fotos ben ik te serieus en houdt me bezig of ik wel goed sta dat soort dingen, ik heb wat poses nagedaan namelijk van een fitnessmodel uit USA, wat zijn ze toch mooi daar,

Ik ga weer zwaarder trainen dus rug vooral en benen weer, want door het dieet heb ik benen niet maximaal getraind en maar 1 x per week.
Denk dat het genetisch bepaald is je figuur, want bij mij in de familie heeft iedereen vrij mooie benen maar geen aanleg voor een brede rug!
Maar vindt wel een uitdaging en ga wat betere supplementen aanschaffen en niet alleen whey, kijken hoe ik vorder, want ik heb op mn maximaal getraind dat wel, kan ook steeds zwaarder, maar zal ook eens kijken naar andere oefeningen, wil ook wel op een andere professionele fitness eigenlijk, dus alles beter aan gaan pakken.
 
Je figuur is super Cecile. Alleen als jij echt zelf een bredere rug wilt moet je er voor gaan. Niet omdat je er commentaar op krijgt omdat er toch iets moet zijn waarop commentaar op kan worden gegeven:)

Zelf geloof ik niet dat voedingssupplementen je gaan helpen. Meer eten en dus aankomen zal wel de enige oplossing zijn om meer massa aan te zetten, maar ik betwijfel of je dat wel echt wilt. (ik namelijk niet:eek:).

Nu gewoon ff lekker gaan genieten van je resultaat:)
 
Ja ok..duidelijk..gewoon lekker een training doen waar je je goed bij voelt..en je gaat hartstikke goed!! Qua rug..wat je vroeg..doe ik altijd Chinnen, barbell bent over rowing, lat pull down wijd en straight arm pulld down..soms ook afgewisseld natuurlijk..maar chinnen en bent over rowing zijn wel standaard eigenlijk..;)
 
Je figuur is super Cecile. Alleen als jij echt zelf een bredere rug wilt moet je er voor gaan. Niet omdat je er commentaar op krijgt omdat er toch iets moet zijn waarop commentaar op kan worden gegeven:)

Zelf geloof ik niet dat voedingssupplementen je gaan helpen. Meer eten en dus aankomen zal wel de enige oplossing zijn om meer massa aan te zetten, maar ik betwijfel of je dat wel echt wilt. (ik namelijk niet:eek:).

Nu gewoon ff lekker gaan genieten van je resultaat:)

Ik doe er altijd al wat aan vooral voordat de contest begon was ik al breder wat omvang betreft, dat merk je aan de onderkleding, ik moest op het laatste haakje o.a een korset dichtdoen en tijdens de contest ben ik weer zoveel geslonken zeg maar en moet ik weer op het eerst haakje, dus verschil is er wel, maar die vleugels aan de zijkant van de rug krijg ik er niet aan getraind, net zoals iemand geen kont of kuiten eraan kan trainen, dat heeft met aanleg te maken, op het podium zien ze er ook allemaal anders uit en je wordt beoordeeld op die sterke punten, tja volmaakt is niemand denk ik.
Ja ok..duidelijk..gewoon lekker een training doen waar je je goed bij voelt..en je gaat hartstikke goed!! Qua rug..wat je vroeg..doe ik altijd Chinnen, barbell bent over rowing, lat pull down wijd en straight arm pulld down..soms ook afgewisseld natuurlijk..maar chinnen en bent over rowing zijn wel standaard eigenlijk..;)

Die chin up ga ik doen en straight arm pulldown, is die staand, heb ik vaker van gehoord, bent over row deed ik al thnxx!:)

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

Je figuur is super Cecile. Alleen als jij echt zelf een bredere rug wilt moet je er voor gaan. Niet omdat je er commentaar op krijgt omdat er toch iets moet zijn waarop commentaar op kan worden gegeven:)

Zelf geloof ik niet dat voedingssupplementen je gaan helpen. Meer eten en dus aankomen zal wel de enige oplossing zijn om meer massa aan te zetten, maar ik betwijfel of je dat wel echt wilt. (ik namelijk niet:eek:).

Nu gewoon ff lekker gaan genieten van je resultaat:)

Het staat mij ook wel tegen om weer heel veel te moeten eten en aan te komen en dan dat er weer af te krijgen, blijf ook liever een beetje hetzelfde leven en eten, denk dat ik voor massa ook veel meer moet eten en daarom blijf ik in principe elk jaar het zelfde eruit zien, beetje massa mag wel maar hoeft geen 2 maten groter te zijn , vind het zo wel best en mn benen passen nog maar net in maat s als ik massa heb, dus als die nog eens groter worden, ga ik weer afvallen:rolleyes:
 
draag jij een korset?
Toch niet zo een van Oma hoop ik :)
 
Ja straight arm pull down is staand idd...aan het multistation..

cable_straight_arm_pull_down.jpg
 
Laatst bewerkt:
sorry krijg even geen plaatje toegevoegd..?
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

bedoel je dit plaatje
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven